Aanvraagformulier accreditatie

Alvorens het onderstaande aanvraagformulier in te vullen, zijn er een aantal criteria waaraan deze opleiding moet voldoen. Dit zijn :

  1. Het programma/de opleiding kent een duidelijke visie op Sales;
  2. Het programma/de opleiding kan het gerealiseerde resultaat/examen van een deelnemer als voorbeeld voorleggen met daaraan gekoppeld de totale studieduur;
  3. De organisatie kan de kwaliteit van het programma borgen gedurende de periode van de accreditatieperiode van drie jaar;
  4. De organisatie zal zich houden aan de richtlijnen van de SMA;

Dan zijn er per accreditatie nog een aantal verschillende criteria. Deze zijn :

SMA A

In het programma zijn de volgende competenties verwerkt:

  • Voert accountanalyses uit
  • Stelt accountplannen op
  • Coördineert de uitvoering van accountplannen
  • Evalueert de accountplannen en stelt verbeteringen voor
  • Beheerst de financieel commerciële begrippen
  • Bouwt een netwerk op en onderhoudt dit
  • Beheerst de basis van commerciële communicatie
  • Kan de markt analyseren
  • Beheerst online communicatie tools t.b.v. Sales

SMA-B/B1

In het programma zijn de volgende competenties verwerkt:

  • Visie/strategie
  • Probleemanalyse/ Oordeelsvorming
  • Mondelinge en schriftelijke communicatie / luisteren
  • Creativiteit / overtuigingskracht / onderhandelen
  • Coachen / delegeren
  • Klantgerichtheid / zelfmanagement / planning en organiseren
  • Financieel

Kosten

De kosten voor een accreditatie bedraagt € 5.000,– excl. btw (voor de accreditatie) en voor een pre-scan € 750,–. Daarnaast bestaat de optie om per afgestudeerde student een kenniscertificaat uitgereikt te krijgen. De kosten hiervoor zijn € 5,– per certificaat;

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen