Tijdens deze salesmanager in de keuken zijn we te gast Carlo Willemse en Rob Krijgsman van OHRA. OHRA is al meer dan 80 jaar een gezonde Nederlandse verzekeringsmaatschappij. OHRA werd in 1925 opgericht als de Onderlinge ziekteverzekering der Hoogere Rijks-Ambtenaren. Op dit moment heeft OHRA als totaalverzekeraar ruim 800.000 klanten. Particulieren en zakelijke klanten kunnen bij OHRA onder andere zorg-, pensioen-, levens- en schadeverzekeringen afsluiten. OHRA is een verzekeringsmaatschappij die rechtstreeks met de klant zaken doet. Dus zonder tussenkomst van een tussenpersoon. OHRA is onderdeel van de Delta Lloyd Groep. Delta Lloyd Groep is een beursgenoteerde organisatie. De kracht van OHRA is dat men direct kan helpen. Met duidelijke taal, begrijpelijke producten, en snelle service. De klant kiest zelf of men haar verzekeringen zal afsluiten via de telefoon, internet of post. Een interessant mulit channel concept, waar zeker verder op in zal worden gegaan.
Biografie Carlo Willemse
In 1990 is Carlo Willemse zijn loopbaan begonnen in de reiswereld. Hij was, voor een periode van vijf jaar, productmanager bij OAD. In deze rol was hij verantwoordelijk voor de samenstelling van de zomer/winterbrochure. Na een korte periode bij Snoeyink Reizen is hij werkzaam geworden binnen de verzekeringswereld. In 1996 is hij als marketingcommunicatiespecialist begonnen bij Amicon Insurances. Binnen twee jaar maakte hij de overstap, op dezelfde functie, naar zijn huidige werkgever OHRA. Met een tussenstap bij Terradata en ISS is hij tot heden hier werkzaam gebleven. Momenteel vervult hij de functie van Senior Accountmanager bij OHRA. In het verleden is Carlo nog één van de podiumkandidaten bij het Sales Event geweest bij de verkiezing van Key Accountmanager van het jaar
Biografie Rob Krijgsman
Rob is binnen OHRA, als verkoopmanager, verantwoordelijk voor de verkoop van de producten van OHRA Zorg en Schade aan partners, zoals Independer, de Verzekeringssite, KPN, TNT, Sez en HCC.