Archief bijeenkomsten, 12 maart 2013 : Sales Café over het ideale verkoopgesprek

Hoe vaak kom je niet uit een verkoopgesprek waarbij je het gevoel had dat het een top-gesprek was, maar vervolgens blijkt dit niet in de daarop volgende weken. De klant reageert niet meer op je telefoontjes of op de mail. Tijdens dit Sales Café kom je er achter of het gesprek wat je hebt gevoerd succesvol was of niet.
 
Marco Weijers van Huthwaite zal ons tijdens dit Sales Café met een model kennis laten maken waarbij het na afloop mogelijk is om te bepalen of het gesprek succesvol is geweest of niet. Marco introduceert een viertal categorieën, waarin alle uitkomsten van een verkoopgesprek kunnen vallen.
 
Uiteraard zal er ook aandacht besteed gaan worden hoe en op welke manier je de uitkomst van een dergelijke gesprek kunt beïnvloeden. De basis van dit onderzoek heeft uiteindelijk geleid tot het bekende SPIN® model.
 
Na een 10-jarige loopbaan als Salesmanager bij Johnson & Johnson Medicals is Marco Weijers begonnen bij zijn huidige werkgever Huthwaite als Country Manager voor Nederland. Sinds zes jaar is hier ook Duitsland aan toegevoegd.

Sales motto's

Lars Nijhof

Sales Representative, Deltics

Hoe minder ik spreek, hoe beter het gesprek

Meer lezen

Emily Dobbe

Accountmanager Karpi

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Julia Neleman

Salesmanager, Sonicbee

“Wie luistert, weet meer”

Meer lezen

Sander Rooken

Accountmanager

“Zeggen wat je doet en doen wat je zegt”

Meer lezen

Elise Nijenhuis

Key Accountmanager

“Het gaat niet om wat je verkoopt maar hoe je het verkoopt”

Meer lezen

2020

“Just do it” Cor Ludema Accountmanager Miele Professional Lees meer over Cor zijn salesmotto

Meer lezen

Marc van Hemert

Commercieel Directeur

"Alleen ga je sneller, samen kom je verder"

Meer lezen