Archief bijeenkomsten, 27 mei 2010 : Deal Closing

Op 27 mei heeft er een Sales Café plaats gevonden, met als bekend onderwerp binnen Sales: “De deal: Al helemaal rond, of is er nog een vraagteken?”

 

Wie herkent de situatie niet:

 

– Geweldig gesprek gehad, hard gewerkt aan de offerte, tevreden met de offerte?

– En dan … radiostilte?

– Of er komen nieuwe bezwaren op tafel?

– Of de urgentie is weg?

 

Zijn deze signalen hetzelfde in elke branche? En wat doe je er mee? In het Sales Café zijn geen pasklare antwoorden op tafel gekomen, maar is er stevig discussie gevoerd over dit onderwerp aan de hand van een aantal praktijkcases.

 

Het café stond onder leiding van Martin Stevense. Na een projectmanagementcarrière bij achtereenvolgens Philips en een klein softwarebureau zette Martin “TAS Opleidingen”, als onderdeel van de TAS Groep, op in de tweede helft van de jaren ’90. Hierna werd Martin directielid van PinkRoccade Educational Services, met de portfeuille innovatie en accountmanagement.

 

Bij ISBW Opleidingen werkte Martin vanaf 2003 als directeur, verantwoordelijk voor de overname en integratie door het nieuwe moederbedrijf Schouten & Nelissen. Vanaf 2007 heeft Martin Stevense een eigen trainingsbureau (Stevense Professional Trainers), en is hij tevens werkzaam als interimmanager.

Sales motto's

Lars Nijhof

Sales Representative, Deltics

Hoe minder ik spreek, hoe beter het gesprek

Meer lezen

Emily Dobbe

Accountmanager Karpi

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Julia Neleman

Salesmanager, Sonicbee

“Wie luistert, weet meer”

Meer lezen

Sander Rooken

Accountmanager

“Zeggen wat je doet en doen wat je zegt”

Meer lezen

Elise Nijenhuis

Key Accountmanager

“Het gaat niet om wat je verkoopt maar hoe je het verkoopt”

Meer lezen

2020

“Just do it” Cor Ludema Accountmanager Miele Professional Lees meer over Cor zijn salesmotto

Meer lezen

Marc van Hemert

Commercieel Directeur

"Alleen ga je sneller, samen kom je verder"

Meer lezen