Archief bijeenkomsten, 27 september 2012 : Sales Café over het beïnvloeden van het verkoopproces

Iedere sales professional is dagelijks bezig met beïnvloeding in klant koopprocessen en het succesvol worden, zijn en blijven in een commercieel uitdagende omgeving. Daar komt psychologie bij kijken… en wie kun je daar beter over aan het woord laten dan twee Arbeids- en Organisatiepsychologen die hier hun specialisatie van hebben gemaakt?!

Er zullen op een interactieve manier 2 thema’s worden behandeld: “Wat is het verschil tussen een goede sales en top performers?” en “Hoe buig je een ‘Nee’ om naar een overtuigde ‘Ja’?”. Het Sales Café wordt gefaciliteerd door Frijke Weeda, Directeur van Motion5, zij heeft in internationaal verband onderzoek gedaan naar overtuigingskracht bij top performers en haar collega Margaux Smits die zich heeft beziggehouden met een zeer actueel thema: bevlogenheid en de invloed hiervan op performance.

De locatie van dit Sales Café is de trainingsfaciliteit van Motion5 in Mijdrecht en vindt plaats op donderdag 27 september van 17:00 tot 20:30u. 

 

Biografie Frijke Weeda, MSc. Frijke Weeda, Managing Director van Motion5, heeft ervaring met het ontwerpen en implementeren van internationale commercial excellence programma’s. Met haar achtergrond in Business Psychologie is ze gespecialiseerd in (on) bewuste mentale processen in relatie tot persoonlijk succes.

 

Biografie Margaux Smits, MSc. Margaux Smits, Consultant, is Arbeids- en Organisatiepsycholoog en gespecialiseerd in het stimuleren van bevlogenheid. Binnen Motion5 richt zij zich op het ontwikkelen en geven van (internationale) trainingen op het gebied van onderhandelen, persoonlijke effectiviteit en sales.

Sales motto's

Salesmotto Mark Korsten

Commercieel Management Giesbers InstallatieGroep

“Van klant naar relatie”

Meer lezen
Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen