Op 3 februari zijn wij bij SMA Oost te gast bij OHRA Verzekeringen in Arnhem. Kennis en inzicht in de reis naar een aankoop(beslissing) zijn belangrijker dan ooit. Op deze bijeenkomst vertelt Wim Rampen alles over het tijdig oppikken van koopsignalen, het ‘voorblijven’ van de concurrentie en het opbouwen van een goede klantrelatie.” Lees meer over deze bijeenkomst.
Bij SMA West staat, tijdens een Sales Café, op 5 februari het onderwerp Social Selling op de agenda. Het koopgedrag van mensen in de consumentenmarkt is aan grote veranderingen onderhevig. Robert Hamminga zal op een interactieve wijze scherp inzicht geven over wat social selling voor uw organisatie kan betekenen Lees meer over deze bijeenkomst.
Vanuit SMA Midden zijn we op 10 februari te gast bij La Place. Bij hen draait alles om smaak, maatschappelijk verantwoord ondernemen en innovatie. De dag wordt je, door CEO, Bart van de Nieuwenhof, volledig meegenomen in de wereld van La Place, waarbij er onder andere wordt ingegaan op het nieuwe concept in restaurants en B2B sales. Lees meer over deze bijeenkomst.
Tenslotte hebben we op 12 februari bij SMA Noord eveneens een interessante bijeenkomst. Wij zijn dan te gast bij Empatec. Gedreven door ondernemerschap richt Empatec zich volledig op het opleiden en naar werk begeleiden van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Je krijgt deze bijeenkomst alles te weten over ‘mensontwikkeling’ en het werk om voor mensen passend en leerzaam werk vinden Lees meer over deze bijeenkomst