Hoe zorgen producenten van TV-series ervoor dat mensen voor een langere tijd gekluisterd blijven om naar hun content te kijken. En wat kunnen we vanuit de wereld van commercie leren van deze jarenlange ervaring op het gebied van storytelling. Carlijn Postma is ondernemer en één van de meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing en schreef over dit onderwerp een boek, genaamd “Binge Marketing”. In dit boek wordt op een verfrissende manier naar de groeiende wereld van content gekeken en hoe je deze in de dagelijkse praktijk moet toepassen.
Carlijn ziet contentmarketing als marketingtool om waardevolle verhalen te verspreiden en te creëren waarmee je een publiek van belangstellende kunt vinden, binden én activeren. Hierbij maakt ze de link naar de wereld van TV-series en hoe je ervoor kunt zorgen dat je, net als bij de verschillende series, blijft hangen en uit gaat kijken naar de volgende aflevering.
Tijdens dit online vragenuurtje geeft zij ons een nieuwe kijk op content marketing waarin ze gebruik maakt van verschillende voorbeelden waardoor je na afloop leuke ideeën hebt opgedaan om zelf toe te passen.
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.