Het SMA Sales Event 2021, is het jaarlijkse opfrismoment voor Commercieel Nederland. Dit is een unieke gelegenheid om je te laten inspireren met de allerlaatste, direct toepasbare, kennis op het gebied van commercie. Inspirerende sprekers brengen je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van commercie. Eén van de hoogtepunten is de verkiezing van de Senior Sales Professional van 2020. Een mooie manier om te leren van deze commerciële toppers. Het gehele event staat in het teken van het jaarthema “New Business in a New Way”. Deze livestream wil je als salesprofessional niet missen.
Kandidaten Senior Sales Professional van het Jaar 2020
“Mijn naam is Azzeddine el Attoti en ik werk bij KPN. Als generieke accountmanager binnen ben ik verantwoordelijk voor een aantal gemeenten en veiligsheidsregio’s, van A tot Z. Dit houdt in de relatie onderhouden op verschillende niveaus; vooral strategisch en tactisch maar soms ook op operationeel niveau. Een belangrijke doelstelling hierbij is klanttevredenheid behouden of waar mogelijk verbeteren. Hierin speelt klanten helpen bij vraagstukken van nu of toekomstige vraagstukken een belangrijke rol. Lees meer over Azzeddine op zijn profiel.Â
“Mijn naam is Irene van Gemert – van der Wal en ik werk bij Renewi. Ik ben commercieel verantwoordelijk voor een klantenpakket van 24 klanten, voornamelijk Overheid en Finance. Deze klanten zijn allemaal aanbestedingsplichtig met alle werkzaamheden die daar uit voortkomen. Op het ogenblik ben ik bezig met de coördinatie van de implementatie van een nieuwe klant, per 1-1-2021. Sinds november ben ik “ondergedompeld†in een reeks van aanbestedingen van de Rijksoverheid, dus daar bestaat een groot deel van mijn werkzaamheden uit. Daarbij moet je denken aan veel meetings, emails, leeswerk, vragen voor de nota’s van inlichtingen en de interpretatie op de antwoorden, met de operatie en de business afstemmen wat haalbaar is het hoe dat eruit komt te zien, welke pricing en marge daarbij past, tenderboards voor de definitieve besluitvorming. Lees meer over Irene op haar profiel
“Ik ben Steven van der Velde en ik ben werkzaam als Senior Business Development Manager International. Daarin ben ik verantwoordelijk om Tier1 en Tier2 merchants aan te sluiten welke online business hebben in de 9 landen waar AfterPay actief is met haar producten. Dit betreft klanten in de verticals Retail/Fashion & Mobility. Hoe gaat dit dan precies in zijn werk. Voorafgaand aan het jaar wordt er een target gesteld hoeveel transacties er gedraaid moeten worden in-year. Behalve dat zijn er ook soft targets. Het bezoeken van events, het spreken op events, het organiseren van side events, het optuigen van co-marketing activiteiten, deelnemen aan expert groepen en het actief deelnemen aan de Linkedin community. Samengevat, het maken van noise in de market. Daarnaast ben ik mentor bij verschillende young professionals in de organisatie.” Lees meer over Steven op zijn profiel
Sprekers
In je werk sta je dagelijks voor keuzes. Hoe haal ik deze deal binnen? Is het slim deze investering te doen? Veel mensen benaderen dit soort vragen het liefst rationeel: ze verzamelen informatie, analyseren die en doordenken alles grondig. Dat levert vaak hoofdpijn op, maar lang niet altijd een goede beslissing. Wat zou er gebeuren als je wat vaker zou luisteren naar je gevoel? Marcel Adriaanse vertrouwt al jaren op de kracht van intuïtie. Aan de hand van zijn intuïtie laat hij zien hoe intuïtie je zakelijk verder brengt. De eerste drie pijlers van het model – autonomie, analyse en timing – betreffen jou als persoon en helpen je om betere beslissingen te nemen. Met de laatste drie pijlers – intonatie, empathie en kwetsbaarheid – krijg je met minder moeite meer voor elkaar. Hierover heeft Marcel een boek geschreven en tijdens dit live event gaat hij daar verder op in.
Daniel Fischer (VP Sales Enterprise Accounts) en Fleur van Feldhuizen (VP Sales Operations & Enablement ) bij KPN nemen ons mee in de nieuwe manier waarop men bij hun bedrijf commercie bedrijft, hierbij staat het gebruik van data en het gebruik van social media centraal.
Vanwege COVID-19 zijn veel evenementen afgelast of verschoven naar een later tijdstip. De Olympische Spelen is wellicht de grootste in zijn soort. Natasja van Brummelen, CMO van NOC* NSF zal een kijkje in de keuken geven wat dit voor impact heeft op hun commercie en hoe ze ervoor gezorgd hebben dat alle sponsoren nog steeds bij hun aan boord zijn.
De moderator van deze online live stream zal Stephan Stokkermans zijn. Stephan is in het normale leven Managing Director van Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk.
Agenda
De agenda ziet er als volgt uit :
- 15.00Â Â Â Netwerken op het Gomeet-platform
- 15.30Â Â Â Â Opening livestream Verkiezing Senior Sales Professional 2020
- 15.35Â Â Â Â Welkomstwoord SMA-voorzitter Pieter-Paul Verheggen
- 15.45    Pitch & interview Azzeddine el Attoti
- 15.55Â Â Â Â Marcel Adriaanse, schrijven van het boek : “Zaken doen op gevoel”
- 16.15    Pitch & interview Irene van Gemert – van der Wal
- 16.25    Daniel Fischer & Fleur van Feldhuizen (KPN)
- 16.40    Pitch & interview Steven van der Velde
- 16.50Â Â Â Â Stemmen door publiek
- 16.55Â Â Â Â Natasja van Brummelen (NOC * NSF)
- 17.15Â Â Â Â Â Bekendmaking winnaar verkiezing Senior Sales Professional van het Jaar 2020
- 17.25Â Â Â Â Afsluiting
- 17.30Â Â Â Â Netwerken op het strand op het Gomeet-platform
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.