Het Sales Event Central, is het jaarlijkse opfrismoment voor Commercieel Nederland uit Midden en West Nederland. Dit is een unieke gelegenheid om je te laten inspireren met de allerlaatste, direct toepasbare, kennis op het gebied van commercie. Daarnaast een ideaal moment om kennis te maken met andere interessante salesprofessionals, die je in staat stellen om je netwerk verder te vergroten en jouw business te boosten. Inspirerende sprekers brengen je tijdens de verschillende masterclasses op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van commercie. Eén van de hoogtepunten is de verkiezing van de Young Sales Professional van deze regio. Een mooie manier om te leren van deze commerciële toppers. Het gehele event staat in het teken van het jaarthema “Sharing knowledge is powerful”. Deze middag wil je als salesprofessional niet missen.
Sprekers
Onder het thema sharing knowledge is powerful komen experts uit sport en commercie aan het woord. Ze nemen je mee met inspirerende verhalen, onderzoeken en sprekende praktijkvoorbeelden. Dit jaar staat in het teken De sprekers zijn :
Julia van der Sprong
Julia zit in het Nederlands rolstoelbasketbalteam en was zestien jaar oud (2015) toen zijn een acute ontsteking aan haar ruggenmerg kreeg, wat uiteindelijk voor een dwarslaesie heeft gezorgd. Ze kon daarmee van de ene op de andere dag niet meer lopen en werd zij afhankelijk van een rolstoel voor de lange afstanden en met sporten. Sinds 2017 is zij onderdeel van het Nederlands team, in 2018 zijn ze Wereldkampioen en in 2019 Europees kampioen geworden. Momenteel zijn ze in voorbereiding voor de Paralympische spelen die hopelijk in de zomer van 2021 plaats gaan vinden. Naast haar topsportcarrière volgt zij de studie Bedrijfskunde aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Bas Moreu
Bas Moreu is eigenaar en de creatief directeur van Superlab BV. Hij heeft gestudeerd aan de Willem de Kooning (kunstacademie) in Rotterdam en heeft daarna gewerkt als art-director en creatief directeur bij oa KKBR, Ogilvy, BSUR, TBWA en JWT. Hij is eveneens executive creative director voor TBWA\Maleisie geweest en was daar verantwoordelijk voor merken als Apple, adidas, Whiskas, Samsonite, Nivea. Sinds 2010 is hij overgestapt naar de digitale wereld. Eerst als creatief directeur bij Advance/Eyeworks en is daarna een eigen creatief bureau begonnen, Superlab. Kernwoorden die Bas omschrijven zijn : Creatief, inspireren, mooie dingen maken, design. In zijn presentatie zal hij stil staan bij wijze waarop hij het creatieve proces bij zijn klanten vorm geeft. In zijn verhaal zitten meerdere aanknopingspunten waar je als Sales Professional jouw voordeel mee kunt in deze huidige tijd. Denk anders, en je zult oplossingen vinden voor jouw uitdagingen.
Agenda
De agenda ziet er voor deze middag als volgt uit :
- 15.30 Opening
- 15.35Â Pitch & interview Emiel de Punder (Capgemini), klik hier voor zijn profiel
- 15.45Â Bas Moreu
- 16.15Â Pitch & interview Christiaan Snoeij (VodafoneZiggo), klik hier voor zijn profiel
- 16.25 Alle Welling & Natalie Brinkerink-Mulder
- 16.55 Pitch & interview Lester van der Toom (Snowflake), klik hier voor zijn profiel
- 17.05 Stemmen
- 17.10 Julia van der Sprong
- 17.40 Interview Marsha Beaufort (winnaar vorig jaar)
- 17.45 Bekendmaking winnaar
- 17.55 Afsluiting
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.