Een van dé hypes van deze tijd. Iedereen is ermee bezig en heeft er een eigen beeld bij. Tegelijkertijd is de start van data-driven sales vaak complex. Welke databronnen zijn er en hoe maak je van verschillende data(bronnen) goede, bruikbare informatie? Hoe vind en selecteer je op basis van data de meest rendabele klantsegmenten en wat zijn hun behoeftes? Vragen die we onszelf waarschijnlijk allemaal wel eens stellen. Punt is dat – ondanks de overvloed aan databronnen – veel accountplannen en -strategieën nog voornamelijk gebaseerd zijn op intuïtie en ervaring.
Tijdens deze masterclass laat Thijs van den Heuvel ons zien aan de hand van bewezen klantcases hoe je bovenstaande zaken kunt ontwikkelen en uitvoeren. Dit gebeurt door middel van actuele cases waarbij getoond wordt hoe je met behulp van data je potentieel in jouw markt inzichtelijk kunt maken. Vervolgens wordt uitgelegd hoe je dit verder uit kunt bouwen met gerichte content die gecombineerd wordt met een specifieke accountmanagement aanpak. Hierbij is de crux: hoe denk je groot, maar begin je klein en pragmatisch.
Thijs van den Heuvel is Growth Director bij Greenhouse (a WPP company) en heeft een jarenlange achtergrond in marketing, media & data en helpt klanten met het versnellen van digitale transformatie vraagstukken, waaronder het identificeren van marktpotentieel & data-gedreven sales & marketingoplossingen. Dankzij zijn ondernemende mindset weet hij zowel de strategisch lange termijn visie als de praktische implementatie in de dagelijkse praktijk neer te zetten
Reserveringen
Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.