Duurzaamheid is niet meer weg denken bij de meeste bedrijven. In de afgelopen periode hebben veel bedrijven een verandering ondergaan of zitten momenteel daar midden in om mee te werken aan een betere en schonere wereld. Daarnaast zien we dat de markt hier ook om vraagt. In veel tenders is het tegenwoordig een hoog gewaardeerd selectiecriterium. Mocht je hier niet aan voldoen dan val je al bij voorbaat af. Uiteraard heeft deze beweging ook de nodige impact op commercie. Je bent er nog niet door enkel en alleen te vermelden dat jouw producten en/of dienstverlening duurzaam en/of groen is. Dit is natuurlijk wel het vertrekpunt van een klantreis.
Het is daardoor nog belangrijker om je te focussen op het creëren van waarde voor jouw huidige klanten en nieuwe prospects. Waarbij het in de huidige tijd belangrijk is om de juiste content hierbij te maken en via de social media kanalen te verspreiden. Deze boodschap moet uiteraard wel eerlijk en oprecht zijn zonder dat je aan “greenwashing” doet. Het is daarnaast belangrijk dat de door het bedrijf verspreide boodschap consistent is met het gedrag tijdens de contacten met klanten. Een kleine afwijking hierin kan reeds “dodelijk zijn. Het is hierbij erg belangrijk om van je eigen kracht uit te gaan.
In deze masterclass staan we stil bij de manier waarop Pouw Zwolle met dit vraagstuk is omgegaan. En hoe ze dit succesvol hebben geïntegreerd in hun commerciële aanpak. Pouw Zwolle is de officiële merkdealer voor merken als Skoda, Volkswagen, Audi en Seat. We zijn te gast in hun net verbouwde showroom in hun vestiging op de Lippestraat in Zwolle. Ter afsluiting bestaat dan nog de mogelijkheid om een proefrit te doen in één van hun nieuwste modellen.
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.