Kijkje in de (sales)keuken bij een software scale up op een unieke locatie in Den Bosch!
Hoe verkoop en vermarkt je een volledig nieuw product in een markt wat het product nog niet kent? Hoe zorg je er voor dat je groei op groei blijft realiseren? Hoe blijf er voor zorgen dat je sales processen blijven aansluiten op je organisatie als je heel snel groeit? Dit zijn allemaal typische vragen voor een scale up. In dit geval een scale up in een nieuwe markt maar waarbij “ouderwetse†sales en marketing methodieken nog steeds blijken te werken, naast de meer moderne methodieken.
Concapps is een snelgroeiende leverancier van gestandaardiseerde mobiele apps en websites. Op basis van een eigen ontwikkeld platform levert Concapps inmiddels duizenden applicaties binnen diverse markten met in iedere markt een eigen label zoals: Gym Apps, Basisschool Apps, Zwem Apps en Assurantie Apps. De afgelopen jaren is Concapps meerdere malen teruggekomen in diverse groeilijstjes zoals Deloitte Fast 50 en FD Gazellen. Met een organisatie van inmiddels ongeveer 50 medewerkers heeft de organisatie continue uitdagingen om de groei te blijven realiseren en goed gemanaged te houden.
In een korte kennismaking met de organisatie deelt de oprichter en CEO Hans Donkers de geheimen achter de snelle groei, maar ook de uitdagingen die er liggen om dit vol te blijven houden en de organisatie naar een volgende fase te brengen.
Concapps is gevestigd in de voormalige De Gruyterfabriek in Den Bosch, “de creatieve hotspot van Brabantâ€.
Het is gratis parkeren op een van de parkeerterreinen. Loop daarna langs de rode letters van De Gruyterfabriek die op het dak staan en sla rechtsaf bij de letter C. Loop tussen de gebouwen door naar ingang H. Neem de trap naar de 2e etage. Je vindt Concapps aan de rechterkant.
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.