We zijn deze bijeenkomst te gast bij Selecta Nederland, hetgeen onderdeel is van de Selecta Groep. In Europa zijn ze marktleider op het gebied van koffieconcepten, fris-, snack- en fresh food oplossingen. Verspreid over 16 landen in Europa worden dagelijks 12 miljoen mensen voorzien van heerlijke koffie op het werk of onderweg. Selecta biedt een totaal concept: Of het nu gaat om een machine in combinatie met de perfect koffiemelange, service en/of verzorging.
Bij Selecta hebben ze het geluk dat ze van hun passie ons vak hebben kunnen maken. Iedereen heeft recht op goede koffie en daarom werken ze elke dag aan de perfecte koffievoorziening. Op het werk, onderweg én in de horeca. Ze weten als geen ander dat goede koffie bijdraagt aan een hogere medewerkerstevredenheid. Hun slogan is dan ook niet voor niets “Make the day workâ€. Een goede kop koffie en een lekkere (gezonde) snack beschikbaar op ieder moment.
Het leveren van koffie wordt nog altijd gezien als het leveren van een commodity en dat is iets waar Selecta zich aan heeft weten te ontworstelen. Tijdens deze bijeenkomst zal Aad Roozen, Sales Director Regional Sales, ons meenemen in de manier waarop men dit de afgelopen periode heeft gedaan. Hij zal hierbij aandacht geven aan de volgende onderdelen :
- Op welke wijze heeft Selecta waarde aan haar dienstverlening toegevoegd waardoor men niet meer wordt gezien als een leverancier van commodity;
- Wat doet Selecta aan duurzaamheid en op welke wijze is dit vertaald in hun commerciële beleid;
- De wijze waarop Selecta invulling heeft gegeven aan Customer Experience
- Welke rol Social Media speelt in hun commerciële aanpak
- Op wijze gaat men om met Big Data, en geeft hen dit commerciële kansen.
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.