SMA Zuid : Masterclass over Gastbeleving in Commercie

Wanneer

20/10/2022    
17:00 - 20:00

Reserveringen

Reserveren gesloten

Waar


Kaart niet beschikbaar

Eén van de trends die wij de laatste jaren waarnemen is dat klantbeleving, of op z’n Engels hospitality in de zakelijke commerciële wereld steeds belangrijker is geworden. De klantreis is reeds een ingeburgerd begrip geworden in onze omgeving. Een punt waarmee het mogelijk is om je te onderscheiden van jouw concurrenten. In alle haarvaten van het bedrijf moet dit dan ook dezelfde uitstraling hebben. Zowel online als fysiek.

Tijdens deze masterclass gaan we dieper in op de fysieke ruimte waar mensen elkaar ontmoeten en samenkomen om zaken in beweging te brengen. We zijn deze bijeenkomst dan ook te gast bij Satelliet Meubelen, een groothandel die vooral bekend is van complete horeca inrichtingen voor zowel binnen als buiten. Het volgen van trends, het creëren van beleving en altijd net dat stapje extra doen. Op deze manier bedienen ze al jaren met succes haar klanten en hiermee geven ze al 50 jaar gastvrijheid een gezicht. Hun credo is ‘Creating places to remember’.

Dit passen ze uiteraard ook op hun eigen manier van werken toe waardoor je bij hen in de showroom op hun hoofdkantoor echt een warm gevoel van welkom krijgt. Tijdens deze masterclass zal Commercieel Directeur Bart Oelen ons mee nemen in hun commerciële aanpak waarmee men zich momenteel onderscheid in de markt. Tijdens deze bijeenkomst zal hij hier dieper op ingaan en hoe ze zorgen dat ze hun voorsprong behouden op de concurrentie.

 

Reserveringen

Dit evenement is volgeboekt.

Sales motto's

Salesmotto Mark Korsten

Commercieel Management Giesbers InstallatieGroep

“Van klant naar relatie”

Meer lezen
Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen