Eén van de trends die wij de laatste jaren waarnemen is dat klantbeleving, of op z’n Engels hospitality in de zakelijke commerciële wereld steeds belangrijker is geworden. De klantreis is reeds een ingeburgerd begrip geworden in onze omgeving. Een punt waarmee het mogelijk is om je te onderscheiden van jouw concurrenten. In alle haarvaten van het bedrijf moet dit dan ook dezelfde uitstraling hebben. Zowel online als fysiek.
Tijdens deze masterclass gaan we dieper in op de fysieke ruimte waar mensen elkaar ontmoeten en samenkomen om zaken in beweging te brengen. We zijn deze bijeenkomst dan ook te gast bij Satelliet Meubelen, een groothandel die vooral bekend is van complete horeca inrichtingen voor zowel binnen als buiten. Het volgen van trends, het creëren van beleving en altijd net dat stapje extra doen. Op deze manier bedienen ze al jaren met succes haar klanten en hiermee geven ze al 50 jaar gastvrijheid een gezicht. Hun credo is ‘Creating places to remember’.
Dit passen ze uiteraard ook op hun eigen manier van werken toe waardoor je bij hen in de showroom op hun hoofdkantoor echt een warm gevoel van welkom krijgt. Tijdens deze masterclass zal Commercieel Directeur Bart Oelen ons mee nemen in hun commerciële aanpak waarmee men zich momenteel onderscheid in de markt. Tijdens deze bijeenkomst zal hij hier dieper op ingaan en hoe ze zorgen dat ze hun voorsprong behouden op de concurrentie.
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.