SMA Zwolle : Kennis-update over adviserend verkopen

Wanneer

30/10/2019    
15:30 - 18:00

Reserveringen

Reserveren gesloten

Waar


Kaart niet beschikbaar

SMA Zwolle organiseert deze kennis-update gezamenlijk met onze partner Deltion College. Het onderwerp wat tijdens deze bijeenkomst centraal staat is adviserend verkopen om de klantrelatie te versterken en hiermee extra omzet te genereren.

Elke salesprofessional die klantcontact heeft tijdens zijn werk, vervult vaak onbedoeld de rol van adviseur door de klant te voorzien van een deskundig advies. De term trusted advisor wordt hierbij vak genoemd. Veel salesprofessionals zijn zich nog niet bewust van deze rol, echter wanneer een medewerker hiermee aan de slag gaat, kan de klanttevredenheid worden verhoogd en kunnen zelfs nieuwe verkoopkansen ontstaan. Dit heet ‘Adviserend verkopen’ of te wel in het Engels Consultatieve Selling

Tijdens deze kennisupdate presenteert Commercieel Directeur van het 2018, Remko Stolk van Asito, hoe deze aanpak succesvol wordt toegepast bij Asito. Voorzitter van SMA Zwolle, Sander Bennink, zal tevens verder ingaan op de uitkomsten van het jaarlijks onderzoek over de trends en ontwikkelingen op het gebied van commercie.

 

Reserveringen

Dit evenement is volgeboekt.

Sales motto's

Anita van Dorst - Reijne

Verkoopmanager Rundvee Agrifirm

“Begin with the end in mind”

Meer lezen

Laura van Reekum

Business Unit Business Solutions Bureau Zuidema

Er is altijd ruimte

Meer lezen

Ricardo Huizing

Manager Sales Sales Corporate & Public Ayven

“Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.”

Meer lezen

Mark Korsten

Commercieel Management Giesbers InstallatieGroep

“Van klant naar relatie”

Meer lezen
Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen