Webinar : Conflicthantering

Wanneer

30/06/2020    
20:00 - 21:00

Reserveringen

Reserveren gesloten

We merken dat het online communiceren eerder leidt tot misverstanden en onduidelijkheden dan in de fysieke wereld. Met name het non-verbale gedrag verdwijnt tijdens deze sessies. Conflicten liggen daarmee meer voor de hand dan in het verleden. Vandaar een webinar over conflicthantering. We hebben Loek Jonk bereid gevonden om ons tijdens dit webinar in dit onderwerp mee te nemen. Hij hanteert hierbij de volgende definitie van een conflict :

Twee individuen, één individu en een groep of twee groepen hebben een conflict als tenminste één van de partijen vindt dat de andere partij haar dwarsboomt of ergert en de partijen elkaar nodig hebben om tot een oplossing te komen.

In deze sessie staan we o.a. stil bij :

  • De escalatielader van Glasl, waarbij we stil staan bij de verschillende fasen in een conflict
  • De soorten belangen en basisbehoeften van mensen die spelen tijdens een conflict
  • De stijlkeuze van mensen tijdens een conflict

De wetenschappers Thomas en Killman hebben een methodiek ontwikkeld waarmee bepaald kan worden wat jouw voorkeursgedrag in een conflictsituatie is. Het kan voor jou zeker van toegevoegd waarde zijn, te weten wat jouw voorkeursgedrag is. Indien je meedoet aan het webinar ontvang je een vragenlijst die moet worden ingevuld om te kunnen bepalen wat jouw voorkeursstijl is. We vragen jou om dit van te voren in te vullen en weer aan ons terug te sturen zodat we een goed beeld hebben van de verschillende voorkeursstijlen zodat Loek zijn verhaal hierop kan aanpassen.

Tijdens deze interactieve sessie zullen we eveneens stil staan bij een aantal stellingen en praktijkvoorbeelden zodat je de volgende dag het geleerde reeds in de praktijk kunt brengen.

Reserveringen

Dit evenement is volgeboekt.

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen