Kandidaten verkiezingen Piet Heyn SMA Awards 2015

Er is tijdens deze editie, nieuwe hoogtepunten bereikt met het aantal genomineerde partijen voor zowel de Piet Heyn SMA Award als de Piet Heyn SMA Challenger Award. In de eerste categorie, zijn er tien Nederlandse bedrijven genomineerd, daarnaast zijn er acht partijen genomineerd voor de Challenger. We hebben vanuit de SMA nog nooit zoveel partijen genomineerd gezien.

 

Nadat al deze bedrijven een vragenlijst hebben beantwoord zijn er uiteindelijk een drietal partijen overgebleven voor de Piet Heyn SMA Award en een tweetal voor de Piet Heyn SMA Challenger Award. Hieronder staan de genomineerde organisaties. Bij het klikken op de naam van de kandidaat zal er meer achtergrondinformatie zichtbaar worden.

 

Piet Heyn SMA Award 2015

 

 

Piet Heyn SMA Challenger Award 2015

 

 

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen