Bedrijfs lidmaatschap
Bedrijfs lidmaatschap
MKB
2 personen lid;
Toegang tot alle circa 50 regionale events;
Toegang tot het Landelijk en de Regionale Sales Events;.
Bedrijfsnaam vermeldt in de ledenlijst
€ 1.750,- per jaar
Brons
5 personen lid;
Toegang tot alle circa 50 regionale events;
Toegang tot het Landelijk en de Regionale Sales Event;
Toegang tot een tweetal peergroups;
Eén stoel voor het Captains Dinner, inclusief de verkiezing van de Chief Commercial Officer.;
Logo in het ledenoverzicht.
€ 2.875,- per jaar
Zilver
10 personen lid;
Toegang tot alle circa 50 regionale events;
Toegang tot het Landelijke en de Regionale Sales Events;
Toegang tot een drietal peergroups;
Twee stoelen voor het Captains Dinner, inclusief de verkiezing van de Chief Commercial Officer.
Logo in het ledenoverzicht.
€ 5.750,- per jaar
Goud
15 personen lid;
Toegang tot alle circa 50 regionale events;
Toegang tot het Landelijke en de Regionale Sales Events;
Toegang tot een viertal peergroups;
Drie stoelen voor het Captains Dinner, inclusief de verkiezing van de Chief Commercial Officer.
Logo in ledenoverzicht.
Eigen Partnerpagina op de SMA-website
€ 8.600,- per jaar
Binnen een bedrijfslidmaatschap onderscheiden we een viertal verschillende soorten die o.a. gebaseerd zijn op het aantal medewerkers van de organisatie dat gebruik gaat maken van het lidmaatschap. Daarnaast wordt de toegang tot speciale events, zoals de Peergroup sessies, het Captains Dinner én meegenomen worden in de communicatie van de SMA, ook opgenomen in de overeenkomst.
De SMA is een vakvereniging van Sales Professionals voor Sales Professionals. Dit betekent dat de SMA een beperking stelt aan organisaties/personen op het gebied van commerciële trainingen, werving & selectie en leadgeneratie, etc..
Sales motto's
Ricardo Huizing
Manager Sales Sales Corporate & Public Ayven
“Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.”

Luciën Kamps
Sales Director EMEA West Planon Software
Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Harjan van Velthuizen
Salesmanager bij HSO
“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Manon van Valenberg
Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland
Vrijheid, vertrouwen en verbinding