Persoonlijk lidmaatschap

Persoonlijk lidmaatschap

Landelijk

Toegang tot alle 60 regionale Regionale bijeenkomsten;

Toegang het Landelijke en de regionale Sales Events;

Het jaarboek van de SMA;

550,- per jaar

Wordt lid

Young sales

Dit lidmaatschap is alleen voor de Sales Professional, die jonger dan 30 jaar is en aan het begin van zijn/haar sales loopbaan staat.

Toegang tot alle 60 regionale bijeenkomsten.

Toegang tot de regionale Sales Events

Speciaal tarief Landelijk Sales Event. Normaal € 400,– bij dit lidmaatschap een toegangsbewijs voor € 50,–

115,- per jaar

Wordt lid

Student

Dit lidmaatschap is alleen voor de (toekomstige) Sales Professional, die nog studeert.

Toegang tot alle 60 regionale bijeenkomsten;

Toegang tot de regionale Sales Events

Voor het landelijk Sales Event geldt een speciaal studententarief. Normaal € 400,–, bij dit lidmaatschap toegang voor € 50,–

57,50 per jaar

Wordt lid

Naast de bedrijfslidmaatschappen met meerdere personen is het mogelijk om persoonlijk lid te worden van onze vereniging. Binnen dit lidmaatschap onderscheiden we een drietal soorten. Allereerst hebben we het landelijk regulier lidmaatschap. Daarnaast kennen we nog een tweetal lidmaatschappen voor speciale groepen. Dat betreft de student en de Young Sales Professional (jonger dan 30 jaar). Een persoonlijk lidmaatschap betekent dus dat je als privé persoon lid bent en dat je de factuur op je privé adres krijgt toegestuurd. Het is uiteraard aan jou om dit vervolgens bij jouw werkgever te declareren. Hierin speelt de SMA geen rol.

Bij de start van het lidmaatschap wordt gekeken naar de looptijd gedurende dat jaar en wordt naar rato een bedrag in rekening gebracht. In januari wordt de jaarlijkse factuur toegestuurd. De beëindiging van het lidmaatschap is vastgelegd in artikel 5 van de statuten dat luidt, dat het lidmaatschap steeds schriftelijk kan worden beëindigd tegen het einde van het geldende contributiejaar, met inachtneming van een opzegtermijn van tenminste drie maanden.

De SMA is een vakvereniging van Sales Professionals voor Sales Professionals. Dit betekent dat de SMA een beperking stelt aan het aantal toeleveranciers zoals organisaties/personen op het gebied van commerciële trainingen, werving & selectie, leadgeneratie, etc. Dit type organisatie mag niet meer dan 5% van het gehele ledenbestand uitmaken. Momenteel is deze grens bereikt en is een ledenstop van toepassing voor dergelijke organisaties.

Ten aanzien van het waarborgen van de privacy van onze leden hebben we een privacyverklaring opgesteld.

Sales motto's

Salesmotto Mark Korsten

Commercieel Management Giesbers InstallatieGroep

“Van klant naar relatie”

Meer lezen
Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen