Master Classes, deel 2 : Sales Event 2015

 

Logo Berendsen 

“Verkopen zonder te verkopen”. In samenwerking met SalesBoostCompany zet Mark Sanders, Sales & Marketing Directeur van Berendsen Textiel Service, dé toekomst van nieuwe sales neer. Hierin zullen onder andere de kracht van ‘duurzame salesforce’, persoonlijke ontwikkeling en leiderschap aan de orde komen. Lees meer over deze masterclass bij het programma van het Sales Event.

 

 

Logo Nutricia Advanced Medical Nutrition

 

Hoe behoud je jouw positie als marktleider als de concurrent extreme kortingen aanbiedt aan jouw doelgroep? Eelco Grondma, National Sales Manager van Nutricia, geeft in samenwerking met Mercuri International inzicht in de stappen die Nutricia heeft ondernomen om – onder alle omstandigheden – haar markt te verdedigen én zelfs te laten groeien. Lees meer over deze masterclass bij het programma van het Sales Event.

 

 

Logo Eurofiber

 

 

 

Om te zorgen dat de omzetgroei niet afvlakt, maar juist accelereert, zijn belangrijke stappen nodig. Eddie Clark, Sales Manager van Eurofiber, neemt ons mee in het commerciële succes van Eurofiber en de geleerde lessen. Samen met ‘Sales Performance International’ laat deze klantcase commerciële mensen opnieuw excelleren in het vak. Lees meer over deze Masterclass bij het programma van het Sales Event.

 

 

Masterclass, speciaal voor Salesmanagement en Commerciële Directie

 

Marielle van den Broek (VDS) laat zien hoe je meer uit je team van salesprofessionals kunt halen met behulp van de nieuwe leiderschapsaanpak Multipliers. Leer hoe jij een multiplier kan worden en hoe je het talent van jouw salesprofessionals het beste kan benutten. Lees meer over deze Masterclass bij het programma van het Sales Event

 

Sales motto's

Anita van Dorst - Reijne

Verkoopmanager Rundvee Agrifirm

“Begin with the end in mind”

Meer lezen

Laura van Reekum

Business Unit Business Solutions Bureau Zuidema

Er is altijd ruimte

Meer lezen

Ricardo Huizing

Manager Sales Sales Corporate & Public Ayven

“Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.”

Meer lezen

Mark Korsten

Commercieel Management Giesbers InstallatieGroep

“Van klant naar relatie”

Meer lezen
Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen