“Verkopen zonder te verkopen”. In samenwerking met SalesBoostCompany zet Mark Sanders, Sales & Marketing Directeur van Berendsen Textiel Service, dé toekomst van nieuwe sales neer. Hierin zullen onder andere de kracht van ‘duurzame salesforce’, persoonlijke ontwikkeling en leiderschap aan de orde komen. Lees meer over deze masterclass bij het programma van het Sales Event.
Hoe behoud je jouw positie als marktleider als de concurrent extreme kortingen aanbiedt aan jouw doelgroep? Eelco Grondma, National Sales Manager van Nutricia, geeft in samenwerking met Mercuri International inzicht in de stappen die Nutricia heeft ondernomen om – onder alle omstandigheden – haar markt te verdedigen én zelfs te laten groeien. Lees meer over deze masterclass bij het programma van het Sales Event.
Om te zorgen dat de omzetgroei niet afvlakt, maar juist accelereert, zijn belangrijke stappen nodig. Eddie Clark, Sales Manager van Eurofiber, neemt ons mee in het commerciële succes van Eurofiber en de geleerde lessen. Samen met ‘Sales Performance International’ laat deze klantcase commerciële mensen opnieuw excelleren in het vak. Lees meer over deze Masterclass bij het programma van het Sales Event.
Masterclass, speciaal voor Salesmanagement en Commerciële Directie
Marielle van den Broek (VDS) laat zien hoe je meer uit je team van salesprofessionals kunt halen met behulp van de nieuwe leiderschapsaanpak Multipliers. Leer hoe jij een multiplier kan worden en hoe je het talent van jouw salesprofessionals het beste kan benutten. Lees meer over deze Masterclass bij het programma van het Sales Event