Masterclass Sales Event 2016, Frank van Leer : Selling on a Napkin!

“SELLING ON A NAPKIN! ”

 

We verkopen allemaal toegevoegde waarde, maar hoe laat je zien waar je produkt of dienst nu precies waarde toevoegt?  Een idee moet op een servet uitgetekend kunnen worden, anders is het geen goed idee. En ook binnen een minuut uitgelegd kunnen worden, zonder powerpoint!

 

In deze masterclass geeft Frank van Leer talloze voorbeelden hoe het meest ingewikkelde concept teruggebracht kan worden tot een simpele tekening, die iedereen begrijpt en meteen laat zien waar de toegevoegde waarde zit.

 

Als je vorig jaar de masterclass Perfect Pitch van Frank hebt gevolgd, is  dit de perfecte aanvulling.

 

Profielfoto, Frank van LeerFrank van Leer (1962) is zijn loopbaan als zelfstandig trainer, coach  en spreker voor internationale gezelschappen gestart bij  Mercuri International. Hier  leerde hij op 30 jarige leeftijd het vak van trainer en vanaf toen  is de liefde voor dit beroep gestart. In 1999 begon Frank voor zichzelf en hij heeft sinds die dag meer dan 30.000 mensen getraind in de meest uiteenlopende landen en bedrijven. 2 jaar werken en trainen in New York heeft hem geleerd zeer flexibel te zijn in complexe sales situaties en zich makkelijk te bewegen binnen allerlei verschillende culturen.

Sales motto's

Lars Nijhof

Sales Representative, Deltics

Hoe minder ik spreek, hoe beter het gesprek

Meer lezen

Emily Dobbe

Accountmanager Karpi

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Julia Neleman

Salesmanager, Sonicbee

“Wie luistert, weet meer”

Meer lezen

Sander Rooken

Accountmanager

“Zeggen wat je doet en doen wat je zegt”

Meer lezen

Elise Nijenhuis

Key Accountmanager

“Het gaat niet om wat je verkoopt maar hoe je het verkoopt”

Meer lezen

2020

“Just do it” Cor Ludema Accountmanager Miele Professional Lees meer over Cor zijn salesmotto

Meer lezen

Marc van Hemert

Commercieel Directeur

"Alleen ga je sneller, samen kom je verder"

Meer lezen