“SELLING ON A NAPKIN! ”
We verkopen allemaal toegevoegde waarde, maar hoe laat je zien waar je produkt of dienst nu precies waarde toevoegt? Een idee moet op een servet uitgetekend kunnen worden, anders is het geen goed idee. En ook binnen een minuut uitgelegd kunnen worden, zonder powerpoint!
In deze masterclass geeft Frank van Leer talloze voorbeelden hoe het meest ingewikkelde concept teruggebracht kan worden tot een simpele tekening, die iedereen begrijpt en meteen laat zien waar de toegevoegde waarde zit.
Als je vorig jaar de masterclass Perfect Pitch van Frank hebt gevolgd, is dit de perfecte aanvulling.
Frank van Leer (1962) is zijn loopbaan als zelfstandig trainer, coach en spreker voor internationale gezelschappen gestart bij Mercuri International. Hier leerde hij op 30 jarige leeftijd het vak van trainer en vanaf toen is de liefde voor dit beroep gestart. In 1999 begon Frank voor zichzelf en hij heeft sinds die dag meer dan 30.000 mensen getraind in de meest uiteenlopende landen en bedrijven. 2 jaar werken en trainen in New York heeft hem geleerd zeer flexibel te zijn in complexe sales situaties en zich makkelijk te bewegen binnen allerlei verschillende culturen.