Masterclass Sales Event 2020 : Marco Pesch

Titel: “Storytelling en presenteren: wat jij kan leren van Finding Nemo”

 

We horen genoeg standaard verhalen. Verteld door standaard professionals, met standaard technieken. Waar de markt nu om vraagt, klanten zelfs keuzes op baseren, is een pakkend verhaal, passend bij de ander, verteld op een geheel eigen manier. Jouw manier. Tijdens zijn masterclass gaat Marco Pesch, oprichter van HAPPY GOOD TALK een interactieve masterclass verzorgen met als titel: “Storytelling en presenteren: wat jij kan leren van Finding Nemo”. Want kennisdeling is krachtig inderdaad. Dan rest alleen de vraag, hoe?

We duiken in op hoe Pixar dit bijvoorbeeld aanpakt. Wat maakt een verhaal pakkend? Je leert vaardigheden die de salesprofessional van 2020 niet meer weg kan denken uit haar/zijn repertoire. Zowel toepasbaar op jouw zakelijke presentatie, als op een pitch, een keynote en zelfs op netwerkevenementen waar jij jezelf presenteert. Denk dan aan basis verhaalingrediënten, structuur en verhaalverdieping. Hierna ga jij zelf aan de slag met deze simpele elementen, op een speelse en concrete manier. Verwacht een interactieve masterclass, waar je met concrete tips naar buiten loopt, direct toepasbaar. Zodat – en dit is de waarom van storytelling en presenteren – jij je publiek in actie krijgt.

Wie is Marco Pesch?

 

20200305 SMA Sales Event Masterclass Marco PeschMarco Pesch is oprichter van HAPPY GOOD TALK. Een fris, creatief en speels trainingsbureau waar professionals worden getraind op het gebied van spreken in het openbaar. Hij en zijn team zijn comfortzonevergroters. Marco: “Ik ben mijn carrière begonnen bij Eureko/Achmea als corporate consultant, waar ik ondernemers adviseerde op hoe vastberaden te ondernemen. Vanwege het grote succes van dit project werd ik tijdens de roadshow het podium op gestuurd. Dit wakkerde een ware inferno in mij aan, dat ik mijn baan opzei en in het podiumavontuur stapte. Ik heb in meerdere, internationale theaterproducties gespeeld, mijn eigen film gemaakt, en als keynotespreker mijn verhaal gedeeld. Zo ontstond 2 jaar geleden HAPPY GOOD TALK.” HAPPY GOOD TALK vergroot comfortzones bij o.a. KPN, Achmea, Bol.com en Too Good To Go.

Klik hier voor het volledige programma en om je voor het Sales Event 2020 in te schrijven