Profiel Azzeddine el Attoti

20210311 Kandidaat Verkiezing Senior Azzeddine el Attoti“Als generieke accountmanager binnen KPN ben ik verantwoordelijk voor een aantal gemeenten en veiligheidsregio’s, van A tot Z. Dit houdt in de relatie onderhouden op verschillende niveaus; vooral strategisch en tactisch maar soms ook op operationeel niveau. Een belangrijke doelstelling hierbij is klanttevredenheid behouden of waar mogelijk verbeteren. Hierin speelt klanten helpen bij vraagstukken van nu of toekomstige vraagstukken een belangrijke rol. U kunt hierbij denken aan hoe kan de klant het beste de stap maken naar de Cloud of wat is de beste manier om met elkaar digitaal samen te werken? Het naleven van de strategische accountplannen die ik eerder heb gemaakt en elke dag weer nadenken over wat de volgende strategische stap is die we als bedrijf maar ook zeker onze klanten moeten maken, horen hier ook bij. Daarnaast ben ik bezig met hechte lange termijn relaties bouwen en onderhouden en verbeteren waar mogelijk met verschillende stakeholders bij onze klanten. En uiteraard heb ik targets. Order intake targets; behouden van business, nieuwe business creëren maar ook targets op het gebied van omzet en klanttevredenheid.”

Wie is Azzeddine privé?

 

“Privé ben ik een sociale en zorgzame persoon. Het sociale komt vooral terug in de vele contacten die ik heb met verschillende mensen en die ik graag onderhoud. Familie vind ik belangrijk en voor o.a. mijn familie kook ik zo nu en dan graag, dat is o.a. het stukje zorgzaamheid. De personen die mijn CV hebben bestudeerd hebben kunnen zien dat ik tijdens een bijbaantje een kok ben geweest. Koken vind ik een leuke activiteit. Ik lees vaak en schaak vaak, dit zijn mijn hobby’s die relatief minder spannend zijn. Om dit te compenseren boks ik ook elke week omdat het mij veel voldoening geeft. Ik surf ook graag op mooie plekken en het liefst op warme plekken. Laatste keer surfen voor mij was vorig jaar januari op Fuerteventura.”

 

Salesmotto van Azzeddine

” Creëer dingen die er nog niet zijn”

 

“Dit kunnen grote dingen zijn maar ook kleine dingen. Wat ik weleens heb gehoord, ik citeer hier iemand anders, is dat het leven zoveel breder/interessanter kan zijn wanneer je nadenkt over een simpel feitje: veel dingen om ons heen wat we ‘normaal’ of ‘het leven’ noemen is vaak ook maar verzonnen door gewoon mensen zoals u en ik. En deze mensen waren misschien niet eens slimmer dan ons of creatiever of hadden niet de wilskracht of hadden gewoon simpelweg niet betere bedoelingen zoals wij die hebben. En datgeen wat we ‘normaal’ of ‘het leven’ noemen, kunnen we veranderen en beïnvloeden en we kunnen eigen dingen creëren die impact kunnen maken. En met het creëren van dingen kan je denken aan mijn buurman Ben die een speeltuin heeft gecreëerd voor de buurt (volgt tijdens mijn pitch) maar denk ook zeker aan waardevolle nieuwe klanten in regio’s waar een bedrijf nooit eerder die klanten heeft gehad.”