“Mijn naam is Christiaan Snoeij, en als Senior Corporate Accountmanager werkzaam bij VodafoneZiggo in het team Overheid, Onderwijs en Huisvesting ben ik verantwoordelijk voor het beheren van 35 klanten. Concreet houdt dit voor mij in dat ik verantwoordelijk ben voor het behoud van de bestaande omzet en getarget wordt op het laten groeien van deze omzet door bestaande producten/diensten uit te breiden en nieuwe producten/diensten te verkopen. Ik zorg ervoor dat ik continu in gesprek ben met mijn klanten om goed te snappen wat er speelt en waar de kansen liggen. Daarbij hoort het in kaart brengen van mijn klanten (inclusief DMU’s), mijn share of wallet en de markt (bijvoorbeeld bezoeken van beurzen en seminars). Ook beantwoord ik RFP’s en Europese Aanbestedingen waar ik intern ook draagvlak voor moet creëren (t/m SLT niveau) om de juiste resources te krijgen en om een winnen aanbieding te kunnen doen. Tot slot zorg ik ervoor dat ik de juiste informatie bij mijn klanten en de markt ophaal om mijn organisatie goed te kunnen informeren over de veranderingen en benodigdheden.
Wie is Christiaan Prive?
Ik ben het gelukkigst met mijn vriendin, familie en vrienden om me heen. Ik houd van gezelligheid en ik ga graag op pad voor een hapje, drankje of een (sportieve) activiteit. Ik heb tot een paar jaar terug altijd gevoetbald (maar door blessures kijk ik nu vooral voetbal…), blijf ik fit in de sportschool en sinds kort ben ik begonnen met wielrennen. Ook geniet ik enorm van wintersport en van de reizen die ik samen met mijn vriendin maak. We hebben al veel mooie plekken bezocht en er is nog zoveel moois te ontdekken, maar door Corona komen we even niet buiten Europa. Ik ben dagelijks bezig met mijn voeding en mijn lichaam en ik probeer op een gezonde en verantwoorde manier te leven. Tot slot lees ik graag over gezondheid en persoonlijke ontwikkeling, ligt mijn interesse bij technologische ontwikkelingen en kijk ik graag naar series en films.
Sales Motto van Christiaan
“Samen succesvol zijn!”
De mensheid staat niet stil, de wereld verandert en digitaliseert in een rap tempo. Alleen samen kan je optimaal inspelen op deze veranderende wereld en veranderende behoeften van de klanten van je klant. Ik heb mijn klanten nodig, maar zij mij ook, want samen ben je succesvoller dan alleen. Alleen door samen te werken met je klanten, partners en de markt creëer je partnerships en maak je inzichtelijk wat je klant vandaag de dag nodig heeft om klaar te zijn voor de uitdagingen van morgen.