Profiel, Dirk de Leijer

Profielfoto Dirk de Leijer

 

Dirk de Leijer

Huidige functie: Vice President Customer Services

Huidige werkgever: UPC

 

Vorige werkgevers : Tele2, Interxion, KPN

 

 

Dirk over zijn huidige rol

 

“Sinds 1 april 2012 ben ik VP Services binnen UPC. Ik heb als VP Services geen rechtstreeks contact met klanten. Echter, alle klantcontacten met ons bedrijf lopen via mijn afdeling (callcenters en monteurs). Dit zijn ongeveer 70.000 klantgesprekken per week en 6.000 klantbezoeken door monteurs. Daarnaast ben ik zelf regelmatig te vinden in de call centers om te luisteren naar wat onze klanten van onze dienstverlening vinden en loop ik mee met onze monteurs

 

 

Wat heeft de verkiezing Dirk gebracht:

 

“Inzicht in mijzelf”

 

 

 Salesmotto van Dirk:

 

“Behandel de klant, zoals je zelf behandeld wilt worden”

 

 Erelijst bij SMA

 

2011 : Derde plaats bij verkiezing Commercieel Directeur van het Jaar

 

SMA TOP-50 2014 : 20e plaats

SMA TOP-50 2013 : 44e plaats

SMA TOP-50 2012 : 32e plaats

 

Voor verdere informatie over Dirk, bekijk zijn profiel op LinkedIn