Dirk de Leijer
Huidige functie: Vice President Customer Services
Huidige werkgever: UPC
Vorige werkgevers : Tele2, Interxion, KPN
Dirk over zijn huidige rol
“Sinds 1 april 2012 ben ik VP Services binnen UPC. Ik heb als VP Services geen rechtstreeks contact met klanten. Echter, alle klantcontacten met ons bedrijf lopen via mijn afdeling (callcenters en monteurs). Dit zijn ongeveer 70.000 klantgesprekken per week en 6.000 klantbezoeken door monteurs. Daarnaast ben ik zelf regelmatig te vinden in de call centers om te luisteren naar wat onze klanten van onze dienstverlening vinden en loop ik mee met onze monteurs“
Wat heeft de verkiezing Dirk gebracht:
“Inzicht in mijzelf”
Salesmotto van Dirk:
“Behandel de klant, zoals je zelf behandeld wilt worden”
Erelijst bij SMA
2011 : Derde plaats bij verkiezing Commercieel Directeur van het Jaar
SMA TOP-50 2014 : 20e plaats
SMA TOP-50 2013 : 44e plaats
SMA TOP-50 2012 : 32e plaats
Voor verdere informatie over Dirk, bekijk zijn profiel op LinkedIn