Profiel Janno Franssen

 

Janno Franssen

Global Strategic Alliances Manager

Inpero

Wat doet Janno?

 

“Ik ben verantwoordelijk voor business development ofwel de ontwikkeling van nieuwe (global of local) relaties in zowel het huidige marktsegment als ook nieuwe marktsegmenten. Daarnaast uitbouwen van de nieuwe relaties tot volwassen klanten. Belangrijkste taak is het ontwikkelen van 2 tot 3 grote nieuwe namen om de afhankelijkheid van een grote klant op dit moment af te bouwen.”

Wie is Janno privé?

 

“Voor inepro mag ik de hele wereld over reizen om nieuwe klanten aan te trekken. Als ik dan in Nederland ben dan vind ik het leuk om projecten te doen als ZZP’er (als locatiemanager in de filmindustrie of zelfs als chauffeur) of om muziek te maken in de vereniging waar ik penningmeester van ben. Tot slot ben ik als geboren Limburger een echte Bourgondiër en houd ik ervan om met vrienden na een lange wandeling samen te dineren, een spelletje te spelen of een biertje te drinken bij het kampvuur.”

Wat is het Salesmotto van Janno?

 

Vertrouwen vanaf het eerste contact, voor altijd de gunning

“Sales gaat voor mij over elkaar iets gunnen. Ik gun de klant de beste oplossing, de oplossing waar ik echt achter sta. De klant gunt mij een goede deal. Ik zorg dat ik de behoefte van de klant uitstekend begrijp en bouw aan likebility om te deal rond te krijgen. Maar daar stopt het niet voor mij! Ik bouw vanaf het eerste moment aan langdurige relaties. Daarbij is mijn mantra dat je elkaar altijd twee keer in je leven ziet. Zorg er dus voor dat je vanaf moment één focust op het ontwikkelen van een ‘relatie voor het leven’, zodat je als je elkaar de volgende keer tegen komt óók weer de deal krijgt.”