Subconcious Influencing

Martijn Schaap traint de grootste organisaties van Nederland over onbewuste voorkeuren en het daaruit voortvloeiende gedrag. Centraal staat de vraag; ”waarom alles wat je nu doet niet bij draagt aan jouw succes van morgen”. Met nieuwe inzichten proberen we dan ook de mensen te inspireren om anders te denken. Soms confronterend, echter altijd met einddoel: succes! Wat is dan succes? Ook daar krijg je antwoord op. Martijn Schaap duikt daarom in de overtuiging van mensen en past unieke concepten toe om duidelijkheid te scheppen waarom bepaald succes wel of niet behaald wordt. Met de sessie voor de SMA nemen we een diepe sprong in het onbekende en kijken we hoe je soms met radicale disruptie anders moet gaan werken en denken om relevant te blijven. Alleen met deze stappen en inzichten kan je zeggen; alles wat ik vandaag ga doen, zal bijdragen aan mijn succes van morgen.

Sales motto's

Lars Nijhof

Sales Representative, Deltics

Hoe minder ik spreek, hoe beter het gesprek

Meer lezen

Emily Dobbe

Accountmanager Karpi

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Julia Neleman

Salesmanager, Sonicbee

“Wie luistert, weet meer”

Meer lezen

Sander Rooken

Accountmanager

“Zeggen wat je doet en doen wat je zegt”

Meer lezen

Elise Nijenhuis

Key Accountmanager

“Het gaat niet om wat je verkoopt maar hoe je het verkoopt”

Meer lezen

2020

“Just do it” Cor Ludema Accountmanager Miele Professional Lees meer over Cor zijn salesmotto

Meer lezen

Marc van Hemert

Commercieel Directeur

"Alleen ga je sneller, samen kom je verder"

Meer lezen