Martijn Schaap traint de grootste organisaties van Nederland over onbewuste voorkeuren en het daaruit voortvloeiende gedrag. Centraal staat de vraag; ”waarom alles wat je nu doet niet bij draagt aan jouw succes van morgen”. Met nieuwe inzichten proberen we dan ook de mensen te inspireren om anders te denken. Soms confronterend, echter altijd met einddoel: succes! Wat is dan succes? Ook daar krijg je antwoord op. Martijn Schaap duikt daarom in de overtuiging van mensen en past unieke concepten toe om duidelijkheid te scheppen waarom bepaald succes wel of niet behaald wordt. Met de sessie voor de SMA nemen we een diepe sprong in het onbekende en kijken we hoe je soms met radicale disruptie anders moet gaan werken en denken om relevant te blijven. Alleen met deze stappen en inzichten kan je zeggen; alles wat ik vandaag ga doen, zal bijdragen aan mijn succes van morgen.
Subconcious Influencing
Sales motto's
Salesmotto Luciën Kamps
Sales Director EMEA West Planon Software
Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!
Harjan van Velthuizen
Salesmanager bij HSO
“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”
Manon van Valenberg
Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland
Vrijheid, vertrouwen en verbinding
Pourya Dadres
Account Executive, Zoom Video Communications
Selling is a craft. Be(come) an artist
Olivier Rebollo
Business Development Manager voor West Europa
“Mensen doen zaken met mensen”
Roy Coomans
Accountmanager Industrie
“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”