SMA Piet Heyn Award 2013

Ook dit jaar was de Piet Heyn SMA Award een spannende strijd tussen drie genomineerde kandidaten. In een feestelijke, stijlvolle ambiance op het ss Rotterdam, was het uiteindelijk Cardiologie Centra Nederland (CCN), die – vóór Terberg Leasing en Berendsen Textiel Service – de award won.

CCN-Directeur John de Kok nam de prijs in ontvangst uit handen van juryvoorzitter Hans de Jong (CEO Philips Benelux) en blikt 2013 SMA Piet Heyn Award Peter van Uhmterug. “Dat was een fantastisch moment om mee te maken. CCN is een nog jong concept, maar heeft enorme meerwaarde voor mensen die te maken hebben of krijgen met hart- en vaatziekten. Het voorziet echt in een behoefte en het is mooi om te zien dat dit ook erkend en gewaardeerd wordt. Wij zijn de SMA zeer erkentelijk dat ze ons met deze Award een platform geeft om onze dienstverlening breed onder de aandacht te brengen. De avond van de award-uitreiking was zeer professioneel georganiseerd en de locatie gaf de uitreiking nog extra cachet.”

CCN kreeg de prijs onder meer toegekend vanwege het vernieuwende karakter van het concept. “Zeker in een tijd dat de zorg voortdurend onder vuur ligt, getuigt het van moed om een nieuwe bedrijfsvorm op te zetten,” aldus de jury. “CCN treedt daarmee geheel in de voetsporen van zeeheld Piet Heyn en heeft deze award méér dan verdiend.” John de Kok: “CCN is een20131027 SMA Piet Heyn Award John de Kock Cardiologie Centrum Nederland samenwerking tussen zelfstandige klinieken voor hart- en vaatziekten, huisartsen en ziekenhuizen. De kern van onze dienstverlening is dat we patiënten snel van een goede diagnose en behandelplan kunnen voorzien. Hiermee voorkom je lange onzekerheid én het draagt bij aan slagvaardig handelen. Over de landsgrenzen heen krijgen we inmiddels ook bekendheid. CCN is echt een fantastisch concept.”

 

Winnaar van de Challenger Award

De Piet Heyn SMA Challenger Award was dit jaar op overtuigende wijze voor Belsimpel.nl uit Groningen. In de ogen van de deskundige jury heeft het bedrijf alles wat nodig is om haar ambities waar te maken én waar deze prijs voor lef en ontwikkeling voor staat. 

De jury: “Het bedrijf zit vol plannen en dynamiek en opereert in een echte groeimarkt. Hoewel de directieleden jong zijn, is de bedrijfsvoering prima op orde en weten ze ook goed waar ze naar toe willen. Bovendien staat het bedrijf bekend als uiterst sympathiek.” Uit handen van Reinier Castelein (voorzitter De Unie) nam Belsimpel.nl-directeur Jeroen Doorenbos op 8 oktober jl. de prijs in ontvangst. Dat gebeurde tijdens het galadiner ter gelegenheid van de uitreiking van de Piet Heyn SMA Awards op het ss Rotterdam.

Jeroen Doorenbos: “Ik vond het een hele eer, dat wij deze vooraanstaande SMA-prijs wonnen. Het is een beloning voor het hele 20131027 SMA Piet Heyn Award Belsimpel Jeroen Dorenboschteam en biedt mooie PR-kansen voor ons bedrijf. Bovendien zal het de partners met wie wij zaken doen, nóg meer vertrouwen geven. Belsimpel.nl maakte een hele snelle groei door en de manier waarop wij sales bedrijven, speelt daarin natuurlijk een belangrijke, doorslaggevende rol. Ons succes zit hem vooral in de details: onze procedures, website, logistiek én de prijs-kwaliteit is prima op orde. En verbeterslagen volgen elkaar snel op. Service is zeer belangrijk. Nu nog geldt de regel dat bestellen voor 20.00 uur betekent dat je de producten de volgende dag afgeleverd krijgt. Binnenkort is dat zelfs tot een besteltijd tot 22.30 uur gegarandeerd. Het lijkt een klein verschil, maar maakt echt onderscheid. Op korte termijn openen we overigens onze eerste winkelvestiging aan de Vismarkt in Groningen. Nederland zal nog veel van ons horen.”

Er is een sfeerimpressie van deze avond beschikbaar

Sales motto's

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen

Diana Smith

Business Development Partner

“It takes two to tango”

Meer lezen