Hoe vaak kom je niet uit een verkoopgesprek waarbij je het gevoel had dat het een top-gesprek was, maar vervolgens blijkt dit niet in de daarop volgende weken. De klant reageert niet meer op je telefoontjes of op de mail. Tijdens dit Sales Café kom je er achter of het gesprek wat je hebt gevoerd succesvol was of niet.
Marco Weijers van Huthwaite zal ons tijdens dit Sales Café met een model kennis laten maken waarbij het na afloop mogelijk is om te bepalen of het gesprek succesvol is geweest of niet. Marco introduceert een viertal categorieën, waarin alle uitkomsten van een verkoopgesprek kunnen vallen.
Uiteraard zal er ook aandacht besteed gaan worden hoe en op welke manier je de uitkomst van een dergelijke gesprek kunt beïnvloeden. De basis van dit onderzoek heeft uiteindelijk geleid tot het bekende SPIN® model.
Na een 10-jarige loopbaan als Salesmanager bij Johnson & Johnson Medicals is Marco Weijers begonnen bij zijn huidige werkgever Huthwaite als Country Manager voor Nederland. Sinds zes jaar is hier ook Duitsland aan toegevoegd
Archief bijeenkomst, 17 april 2013 : Sales Café over het ideale verkoopgesprek
Sales motto's
Salesmotto Luciën Kamps
Sales Director EMEA West Planon Software
Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!
Harjan van Velthuizen
Salesmanager bij HSO
“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”
Manon van Valenberg
Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland
Vrijheid, vertrouwen en verbinding
Pourya Dadres
Account Executive, Zoom Video Communications
Selling is a craft. Be(come) an artist
Olivier Rebollo
Business Development Manager voor West Europa
“Mensen doen zaken met mensen”
Roy Coomans
Accountmanager Industrie
“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”