Archief bijeenkomst, 22 maart 2010 : Sales Café over vorming van imago

Tijdens dit Sales Café stond het vormen van je imago centraal.

 

Bij bedrijven wordt veel aandacht besteed aan de uitstraling van een logo, huisstijl en website. Deze moet passen bij de producten en/of diensten die worden aangeboden. Het belangrijkste marketingtool binnen het bedrijf zijn echter de mensen. Zij zijn het visitekaartje van het bedrijf. Zij zijn het die contact hebben met klanten en opdrachtgevers, die als aanspreekpunt fungeren en die het bedrijf een gezicht geven.

 

Archief bijeenkomsten, 22 maart 2010 : Sales Café over imago

 

Marije Gerdes is ingegaan op de punten rondom imago:

 

Zou u succesvoller kunnen zijn als u zich anders presenteerde?

Hebben uw medewerkers wel de gewenste uitstraling?

Hoe gaat u gekleed naar een opdrachtgever?

 

De conclusie op het einde van de bijeenkomst was dat je met een passende uitstraling, het allerbeste uit je zelf en dat je :

 

– komt u professioneel en betrouwbaar over;

– onderscheidt u zich van anderen;

– groeit uw zelfvertrouwen.

 

Marije Gerdes geeft trainingen en adviezen op het gebied van uiterlijke presentatie aan bedrijven en particulieren. Een aantal opdrachtgevers zijn: ING Bank, UWV, Gasunie, Provincie Groningen

Sales motto's

Anita van Dorst - Reijne

Verkoopmanager Rundvee Agrifirm

“Begin with the end in mind”

Meer lezen

Laura van Reekum

Business Unit Business Solutions Bureau Zuidema

Er is altijd ruimte

Meer lezen

Ricardo Huizing

Manager Sales Sales Corporate & Public Ayven

“Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.”

Meer lezen

Mark Korsten

Commercieel Management Giesbers InstallatieGroep

“Van klant naar relatie”

Meer lezen
Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen