Veel bedrijven zitten op goud. Dit goud is vaak de bestaande relatie, maar dat kan ook een mooie propositie zijn waarmee de markt niet gericht genoeg benadert wordt. Daartoe zijn er een aantal inventieve methoden om gerichter en succesvoller te werk te gaan. Ook zal er vaak een stuk koud/lauw bellen aan te pas komen. Omdat dit voor veel bedrijven toch iets is wat men niet erg leuk vindt c.q. moeilijk vindt is hier extra aandacht voor in deze workshop.
Deze workshop is met name geschikt voor Business to Business in alle branches. Na het volgen van deze workshop heb je: – handvatten om meer uit bestaande relaties te halen – nieuwe manieren om interessante prospects te bereiken – tips & tricks om koud/lauw te bellen op prospects.
Door deze techniek toe te passen heb ik zelf geleerd sneller, slimmer en dus efficiënter prospects te benaderen tegen lagere kosten voor onze klanten en daarnaast meer uit bestaande relaties halen.
Over Gijs Rijnierse
Drs. Bedrijfskunde sinds 2001. Na een aantal jaar als manager in het organisatieadvies en detachering gewerkt te hebben en daarnaast als inkoopmanager forse besparingen gerealiseerd te hebben sinds 2006 volledig zelfstandig. Sinds 2009 volledige focus op GRG Nederland. GRG Nederland is partner in marktbewerking: van marketingidee tot mensen voor de deur afzetten (bezoekafspraken) en alles wat daar omheen hangt en tussenin zit is ons werk. Organisatie met 10 mensen