Archief bijeenkomsten, 17 juni : Salesmanager in de Keuken bij van den Udenhoutgroep

Logo van den Udenhout Groep

Tijdens deze Salesmanager in de Keuken, waren we te gast bij Van den Udenhout in Eindhoven waar zij in samenwerking met Pon Nederland de veranderingen, trends in de markt en behoeften van klanten hebben toegelicht. Welke veranderingen zijn er gaande in de automobiel branche, hoe ziet de toekomst (10 – 15 jaar) eruit, welk business model is bedacht en waarom is dit succesvol. In welke zin is het vernieuwend en hoe heeft dit bijgedragen tot het succes van Pon.

Archief bijeenkomsten, 17 juni : locatiefoto van den Udenhout

Pon’s Duurzaamheidsmanager, Matthijs Boon, heeft ons meer verteld over de toegevoegde waarde die Pon aan haar klanten biedt. Hoe gaan ze om met het spanningsveld tussen de inkopers en verkopers, hoe passen ze de mobiliteitsbehoefte op een succesvolle manier toe, met welke informatie gaan de verkopers op pad om duurzaam ondernemen te verkopen, in te spelen op de veranderende mobiliteitsbehoefte bij klanten en continuïteit voor hun klanten te waarborgen.

 Archief, bijeenkomst 17 juni 2014 bij van Udenhout, foto 2

 

We waren deze bijeenkomst te gast bij Autobedrijf van den Udenhout Groep. Die de grootste Audi, Volkswagen en Volkswagen Bedrijfswagens dealer van Zuid – Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Den Bosch, Son, Oss, Veghel, en Helmond.

 

Archief, bijeenkomst 17 juni bij van Udenhout, foto 1

Gastvrijheid, vakmanschap, klantvriendelijkheid en servicegerichtheid zijn belangrijke pijlers voor de tot dusver behaalde successen bij de van Udenhout Groep.

 

Klik hier voor de presentatie van Matthijs Boon

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen