Uiteindelijk is al het voorbereidend verkoopwerk weinig waard als er aan het eind van de rit geen deal wordt gesloten. De fase van deal closing kent z’n eigen specifieke kenmerken, iedere verkoper ontwikkelt bewust of onbewust daarvoor eigen tactieken en vaardigheden. Gedurende twee uur leren deelnemers welke aanpak zij nu gebruiken en welke toepassing van andere tactieken en vaardigheden hun closing effectiviteit verhoogt. David werkt als trainer en verkoper bij NEXOR, hij speelt een voorname rol in de NEXOR Sales Academy waarin sales professionals en sales teams hun effectiviteit vergroten en daarmee een grotere bijdrage leveren aan de top line van hun organisatie.
Archief bijeenkomsten, 23 mei 2013 : Sales Café over Deal Closing
Sales motto's
Ricardo Huizing
Manager Sales Sales Corporate & Public Ayven
“Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.”
Luciën Kamps
Sales Director EMEA West Planon Software
Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!
Harjan van Velthuizen
Salesmanager bij HSO
“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”
Manon van Valenberg
Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland
Vrijheid, vertrouwen en verbinding