Archief bijeenkomsten, 24 april 2013 : Sales Café over Story Telling

Storytelling wordt volgens Paul Joosten nog veel te weinig toegepast. En dat vindt hij zonde, want tegenwoordig kopen mensen niet alleen meer een product, maar ook de beleving die erbij hoort. Om onderscheidend te zijn, moet een verhaal inspireren. Dat is immers het bestaansrecht van ieder goed. Het moet niet alleen informeren, maar juist boeien en betrekken. Joosten leert u de do’s and don’ts!

Paul Joosten is al 20 jaar werkzaam in diverse management- en salesfuncties binnen de ICT. Hij studeerde commerciële economie en zijn meest recente functie was commercieel directeur bij Business Objects. Daarvoor was hij negen jaar actief bij Oracle. Sinds enkele jaren is hij eigenaar van Dutopia BV. Zijn bedrijf richt zich op Storytelling in zakelijke omgevingen. Daarbinnen geeft hij ook les aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). 

Sales motto's

Salesmotto Mark Korsten

Commercieel Management Giesbers InstallatieGroep

“Van klant naar relatie”

Meer lezen
Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen