Archief bijeenkomsten, 24 april 2013 : Sales Café over Story Telling

Storytelling wordt volgens Paul Joosten nog veel te weinig toegepast. En dat vindt hij zonde, want tegenwoordig kopen mensen niet alleen meer een product, maar ook de beleving die erbij hoort. Om onderscheidend te zijn, moet een verhaal inspireren. Dat is immers het bestaansrecht van ieder goed. Het moet niet alleen informeren, maar juist boeien en betrekken. Joosten leert u de do’s and don’ts!

Paul Joosten is al 20 jaar werkzaam in diverse management- en salesfuncties binnen de ICT. Hij studeerde commerciële economie en zijn meest recente functie was commercieel directeur bij Business Objects. Daarvoor was hij negen jaar actief bij Oracle. Sinds enkele jaren is hij eigenaar van Dutopia BV. Zijn bedrijf richt zich op Storytelling in zakelijke omgevingen. Daarbinnen geeft hij ook les aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). 

Sales motto's

Lars Nijhof

Sales Representative, Deltics

Hoe minder ik spreek, hoe beter het gesprek

Meer lezen

Emily Dobbe

Accountmanager Karpi

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Julia Neleman

Salesmanager, Sonicbee

“Wie luistert, weet meer”

Meer lezen

Sander Rooken

Accountmanager

“Zeggen wat je doet en doen wat je zegt”

Meer lezen

Elise Nijenhuis

Key Accountmanager

“Het gaat niet om wat je verkoopt maar hoe je het verkoopt”

Meer lezen

2020

“Just do it” Cor Ludema Accountmanager Miele Professional Lees meer over Cor zijn salesmotto

Meer lezen

Marc van Hemert

Commercieel Directeur

"Alleen ga je sneller, samen kom je verder"

Meer lezen