Vanwege de crisis hebben veel bedrijven het momenteel erg moeilijk. Deze bedrijven beseffen zich echter niet altijd dat ze wellicht op een pot met goud zitten. Deze gouden pot kan het niet optimaal benutten van het potentieel bij huidige bestaande relaties zijn, maar wellicht ook het niet halen van een optimaal resultaat uit koude acquisitie. Is dit ook het geval bij uw organisatie?
In een situatie waar er behoefte is aan (extra) omzet komt uiteraard ook regelmatig het fenomeen koud/lauw bellen aan de orde. Dit is toch een activiteit die voor veel personen en/of bedrijven niet de meest favoriete bezigheid is. Belangrijk vraagstuk hierbij is ook: moet ik het acquisitie bellen zelf blijven doen of kan ik het beter outsourcen? Wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen en wat zijn factoren die in dit proces beslissend zijn? Hier zal nader op worden ingegaan tijdens deze bijeenkomst. Ongeacht de keuze om telefonische acquisitie zelf te doen of uit te besteden is het leerzaam om wat extra handvatten te krijgen om meer hieruit te kunnen halen. Deze handvatten worden op een praktische manier aangereikt op deze bijeenkomst, inclusief rollenspellen met de mogelijkheid de eigen case in te brengen bij één van de beste telefonische koude acquisiteurs van Nederland. Hetgeen aan de orde komt tijdens deze bijeenkomst is het meest geschikt voor personen en/of organisaties die in de Business to Business-markt opereren (ongeacht de branche), maar zeker ook grotendeels toepasbaar op consumentenmarkten.
Na afloop van de bijeenkomst, heb je strategische inzichten aangaande telefonische koude acquisitie en een aantal zeer praktische handvatten om meer uit je koude acquisitie te halen, inclusief de mogelijkheid jouw eigen case in te brengen.
Over Gijs Rijnierse Na zijn studie bedrijfskunde heeft hij een aantal jaar als manager in het organisatieadvies en detachering gewerkt en daarnaast als inkoopmanager forse besparingen gerealiseerd. Sinds 2009 volledige focus op GRG Nederland dat jaarlijks met minimaal 15% groeit. GRG Nederland is partner in marktbewerking: van marketingidee tot mensen voor de deur afzetten (bezoekafspraken) en alles wat daar omheen hangt en tussenin zit is het werkterrein. Organisatie met ca. 15 mensen.