Archief bijeenkomsten, 26 november 2013 : Sales Café over verbinden

Rianne heeft sinds de start van haar eigen bedrijf diverse organisaties geholpen met het structureren van hun verkoopmethodieken. O.a. FMN en de Rabobank passen haar werkwijze met succes toe. Dezelfde werkwijze die ervoor heeft gezorgd dat Rianne op jonge leeftijd al terug mag kijken op een noemenswaardige carrière. Hoe ga je een duurzame relatie aan met een klant in een tijd waarin het lijkt alsof alleen geld er toe doet? Rianne deelt met ons haar ervaringen en visie op ‘klantgerichtheid met bezieling’. Durf te verbinden is haar motto. Dit met als doel niet alleen commercieel sterker te staan, maar ook als persoon meer voldoening te halen uit je werk.

De bijeenkomst vindt plaats bij het WTC in Leeuwarden. Deze bevindt zich aan de Heliconweg 52, in Leeuwarden. We zullen om 17.00, met de bijeenkomst beginnen, en de eindtijd zal ongeveer zo rond 20.30 zijn.

Over Rianne Kuik, directeur van K&K Connect: ‘Ik geloof in een aangenamere wereld, een wereld waar vertrouwen is, waar samengewerkt wordt om elkaar te versterken, een wereld waarin ruimte is voor ieders eigen potentieel. Geen enkele relatie bestaat en kan bestaan zonder gezamenlijk belang. Ga in gedachten je relaties maar eens langs en je zult zien dat je bij de relaties die je in de loop van de tijd hebt losgelaten geen belang meer had. Succesvol klantgericht werken bestaat niet zonder een gezamenlijk belang. De kunst is dan ook op zoek te gaan naar dit gemeenschappelijke belang. Wat vindt de ander belangrijk en wat wil jij? Door alle belangen met elkaar te verbinden, ontstaan mooie relaties die elkaar blijvend toegevoegde waarde kunnen bieden.’ 

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen