Archief bijeenkomsten, 27 februari 2014 : Salesmanager in de Keuken bij Sandd

De kiem van de Sandd-successtory wordt gelegd in 1988. Drie consultants van A.T. Kearney adviseren het voormalige staatsbedrijf PTT Telecom over Briefpost 2000, een intern onderzoek naar een nieuwe logistieke structuur voor de verspreiding van post. Adviezen waar PTT op dat moment niets mee doet. Het is, dus op dat moment, 1998, nog twee jaar te gaan voor de liberalisering van de postmarkt. Door hun onderzoek kennen de consultants de postmarkt goed en is het moment aangebroken om zelf de waarde van de plannen te bewijzen. Het werd tijd de postmarkt te betreden. In de zomer van 1999 start de investeerder met Sandd (Sort and deliver). De missie was duidelijk: een simpele organisatie opbouwen die een uitmuntende prijs-kwaliteit verhouding biedt voor geadresseerde brievenbuspost.

Sandd heeft zich ontwikkeld tot een volwaardig postbedrijf dat inmiddels bijna 700 miljoen poststukken per jaar verwerkt voor zeer gerenommeerde bedrijven. Dat had niemand voor mogelijk gehouden… Met een bijzondere inzet van zeer gemotiveerde medewerkers werd en wordt er gewerkt aan een steeds betere dienstverlening! Ook de productontwikkeling staat niet stil want bezorgen gaat bij Sandd steeds meer over bereiken en bewegen. Want onze succesfactoren zijn: passie en doorzettingsvermogen!

Sandd is dé Zakelijke Postbezorger van Nederland. Dit op het gebied van: • drukwerk & direct mail • transactiepost • magazines • verhuizen en doorsturen • internationale verzending Daarnaast houdt Sandd zich eveneens bezig met, het bereiken van mensen met de juiste passende boodschap. Dit door middel van : • postcode/doelgroep selectie • nieuwbouwselectie • burenmailing • doelgroepanalyse • adresvalidatie
Thiemo van Spellen, Chief Commercial Officer, zal ons tijdens deze bijeenkomst een doorkijk geven in zowel zijn eigen Sales Organisatie als in de Sandd-organisatie. Tevens zullen wij een rondleiding krijgen in het distributiecentrum van Sandd.

Sales motto's

Salesmotto Mark Korsten

Commercieel Management Giesbers InstallatieGroep

“Van klant naar relatie”

Meer lezen
Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen