Rene de Backker, Commercieel Directeur Alliance Healthcare
“Het voortraject van Hét Sales Event is zeer inspirerend en het enthousiasme dat in dit proces wordt overbracht is ongekend groot. Het is heel leuk om te ervaren dat het ook heel leerzaam is. Reken maar dat ik zal strijden voor deze gewilde titel. In ons vak moet je altijd oog hebben voor de klant, de persoon of organisatie waar je het voor doet. In al je beslissingen moet je bedenken hoe het voor de klant zal uitpakken. Mijn motto is dat je je altijd moet verdiepen in de strategie van de klant: wat is de specifieke situatie? wat zijn de uitdagingen? Pas als je dit goed begrijpt kun je komen tot de juiste oplossingen. Je verandert daarmee de focus naar een duurzamere relatie.”
Lees meer informatie over René op zijn profiel op onze website.
Herbert Celen, Commercieel Directeur Capgemini
“Als leidinggevende is het belangrijk een voorbeeld te zijn voor de mensen om je heen. Relaties zijn in dit vak van groot belang. Overigens doet niet alleen de manier waarop je met je klant omgaat er toe, maar ook het samenspel met je eigen salesmensen. Ik geef mensen graag de mogelijkheid om te ontwikkelen. Dat gaat op basis van wederzijds vertrouwen én weten wat iemands kennis en vaardigheden zijn. In een relatie heb je ook iets te verliezen en daarom moet je altijd streven naar het leveren van een toegevoegde waarde. Ik vind het fantastisch dat ik dagelijks in de praktijk kan bijdragen aan het verbeteren van het salesvak. Tijdens Hét Sales Event ga ik daar vanuit mijn eigen ervaring over vertellen over. De mensen in de zaal moeten dan binnen vijf minuten geïnspireerd zijn en dat is een hele uitdaging. Waar ik overigens alle vertrouwen in heb.”
Lees meer informatie over Herbert op zijn profiel op onze website
Konrad Eichberger, Commercieel Directeur Curtec
“Ik had deze ervaring voor geen goud willen missen. In het strenge selectieproces op weg naar de verkiezingen, leer je naar jezelf te kijken en de rol die je speelt in het succes van het bedrijf. Centrale vragen in ons vakgebied zijn: kun je waarde toevoegen voor je klant? Kun je in jouw rol anderen inspireren? Op al deze vragen heb ik in de voorrondes antwoord moeten geven. Dat sluit ook aan op de dagelijkse praktijk. Wat ik mijn team meegeef is het belang van inleven in de klant en het bieden van een goede oplossing. Dát is value selling. Daar zijn wij goed in en dat past ook perfect bij de klantvragen die je vaak in de B2B markt tegenkomt. Met mijn pitch wil ik het publiek inspireren en overtuigen met mijn motto: every sale is a value sale.”
Lees meer over Konrad op zijn profiel op onze website