De top-3 Senior Sales Professionals stelt zich voor:

Maurice Janssen-Duijghuijsen, Client Director Education Ricoh

 

 

Janssen Duijghuizen-M“Het is belangrijk dat je in dit vak écht ergens voor staat. En dat je een verhaal te vertellen hebt waarmee je anderen inspireert. Zodat mensen naar huis gaan met een positief gevoel en het idee dat er iets veranderd is. Mijn verhaal gaat over de ‘wil om te winnen’ en de uitleg daarvan houd ik nog even geheim tot Hét Sales Event. Ik heb inmiddels meer dan 15 jaar ervaring in het salesvak en zie deze nominatie als een grote eer. Ik zou het geweldig vinden om als ambassadeur van de SMA een actieve bijdrage te mogen leveren aan de ontwikkeling van andere salesprofessionals. De aanloop naar Hét Sales Event lijkt op dat van een salestraject. Zowel de SMA, Luke Recruitment én Ricoh begeleiden mij erg goed. Ik sta straks niet alleen op het podium, maar weet dat er een heel team achter mij staat.”

 

Lees meer informatie over Maurice op zijn profiel

 

 

Danny Jaspers, Major Accountmanager KPN

 

 

Jaspers-D“Op het juiste moment de juiste mensen met elkaar verbinden, dat is waar je hét verschil kunt maken. Samen zoeken naar de best denkbare oplossing is mijn motto. Ik doe dat door goed te luisteren naar mijn klanten, samen te werken met zowel de klant als mijn collega’s en altijd gaan voor het beste resultaat. Dat zijn voor mij belangrijke uitgangspunten om succesvol te zijn. Ik vind het mooi om te zien dat er bij de SMA-verkiezingen opnieuw drie heel verschillende verhalen schuil gaan achter de salesprofessionals. Waarom ik het verdien om op het podium te staan? Door mijn oprechte interesse voor mensen en passie voor sales zie ik overal weer nieuwe kansen. Mijn hart gaat altijd sneller kloppen van new business, dat verveelt nooit. Ik kijk uit naar Hét Sales Event en vind het spannend om op het podium te staan. Ik ben erg benieuwd naar de masterclass, waarbij Stephen Covey wordt gerelateerd aan de praktijk van Sales.

 

Lees meer informatie over Danny op zijn profiel

 

 

Roel van der Zande, National Accountmanager Hessing

 

 

Zande-R-van de“Ik vind het prachtig om iemand te overtuigen en dat is ook waar mijn passie voor het salesvak vandaan komt. Het selectietraject voor de titel van Senior Sales Professional van het Jaar is intensief. Een goede salesprofessional kan schakelen op verschillende niveaus, is professioneel en is analytisch sterk. Ik blijf mezelf triggeren en stel voor ieder gesprek een doel. Gedurende het gesprek blijft dát mijn focus. In dit vak is het lastig om perfectie te bereiken, maar je moet er wel naar streven. Je moet echt je persoonlijkheid laten zien én altijd voor het meest maximale resultaat gaan. Ik ben sociaal en zorg ervoor dat mensen zich mij later nog herinneren. Je krijgt maar één keer de kans om een goede indruk achter te laten.”

 

Lees meer informatie over Roel op zijn profiel

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen