Maurice Janssen-Duijghuijsen, Client Director Education Ricoh
“Het is belangrijk dat je in dit vak écht ergens voor staat. En dat je een verhaal te vertellen hebt waarmee je anderen inspireert. Zodat mensen naar huis gaan met een positief gevoel en het idee dat er iets veranderd is. Mijn verhaal gaat over de ‘wil om te winnen’ en de uitleg daarvan houd ik nog even geheim tot Hét Sales Event. Ik heb inmiddels meer dan 15 jaar ervaring in het salesvak en zie deze nominatie als een grote eer. Ik zou het geweldig vinden om als ambassadeur van de SMA een actieve bijdrage te mogen leveren aan de ontwikkeling van andere salesprofessionals. De aanloop naar Hét Sales Event lijkt op dat van een salestraject. Zowel de SMA, Luke Recruitment én Ricoh begeleiden mij erg goed. Ik sta straks niet alleen op het podium, maar weet dat er een heel team achter mij staat.”
Lees meer informatie over Maurice op zijn profiel
Danny Jaspers, Major Accountmanager KPN
“Op het juiste moment de juiste mensen met elkaar verbinden, dat is waar je hét verschil kunt maken. Samen zoeken naar de best denkbare oplossing is mijn motto. Ik doe dat door goed te luisteren naar mijn klanten, samen te werken met zowel de klant als mijn collega’s en altijd gaan voor het beste resultaat. Dat zijn voor mij belangrijke uitgangspunten om succesvol te zijn. Ik vind het mooi om te zien dat er bij de SMA-verkiezingen opnieuw drie heel verschillende verhalen schuil gaan achter de salesprofessionals. Waarom ik het verdien om op het podium te staan? Door mijn oprechte interesse voor mensen en passie voor sales zie ik overal weer nieuwe kansen. Mijn hart gaat altijd sneller kloppen van new business, dat verveelt nooit. Ik kijk uit naar Hét Sales Event en vind het spannend om op het podium te staan. Ik ben erg benieuwd naar de masterclass, waarbij Stephen Covey wordt gerelateerd aan de praktijk van Sales.
Lees meer informatie over Danny op zijn profiel
Roel van der Zande, National Accountmanager Hessing
“Ik vind het prachtig om iemand te overtuigen en dat is ook waar mijn passie voor het salesvak vandaan komt. Het selectietraject voor de titel van Senior Sales Professional van het Jaar is intensief. Een goede salesprofessional kan schakelen op verschillende niveaus, is professioneel en is analytisch sterk. Ik blijf mezelf triggeren en stel voor ieder gesprek een doel. Gedurende het gesprek blijft dát mijn focus. In dit vak is het lastig om perfectie te bereiken, maar je moet er wel naar streven. Je moet echt je persoonlijkheid laten zien én altijd voor het meest maximale resultaat gaan. Ik ben sociaal en zorg ervoor dat mensen zich mij later nog herinneren. Je krijgt maar één keer de kans om een goede indruk achter te laten.”
Lees meer informatie over Roel op zijn profiel