Q & A met Fernando Padmos over de waarde van de verkoper tijdens de digitale klantreis

Wanneer

23/06/2021    
16:00 - 17:00

Reserveringen

Reserveren gesloten

Tijdens deze Q & A is voormalige winnaar van de titel Senior Sales Professional Fernando Padmos onze gast. Met hem gaan 20170309 SMA Sales Event winnaar Fernando Padmos Senior Sales Professionalwe in gesprek over het onderzoek wat hij heeft gedaan over de waarde van de verkoper in de digitale klantreis waarbij hij heeft gekeken naar  de eventueel veranderde competenties van salesprofessionals. Deze heeft hij vervolgens getoetst aan de hand van de perceptuele waarde van de klant. Dit onderzoek heeft hij gedaan in het kader van zijn afstudeeropdracht van de Master Bedrijfskunde Strategisch Sales en Accountmanagement.

Fernando hoorde via vele verschillende onderzoeken dat de competenties/vaardigheden van salesprofessional aan behoorlijke verandering onder hevig zouden zijn door de steeds verder gaande digitalisering. Hij vroeg zich af of dat inderdaad het geval was en heeft deze vraag centraal gesteld in zijn onderzoek. Hij heeft zowel verkopers als inkopers in zijn onderzoek betrokken waardoor hij de noodzakelijke informatie kon verzamelen om te kijken of het salesvak inderdaad aan de vooravond staat van grote veranderingen.

In deze online Q & A gaan wij met hem dieper in op het onderzoek, de resultaten en de conclusies die hij heeft getrokken. In de sessie is er uiteraard alle ruimte en gelegenheid om, gedurende een sessie van één uur, hier zelf ook vragen over te stellen.

Indien je graag wilt weten wat een succesvolle salesprofessional in de toekomst nodig heeft meld je dan aan. Net als voorgaande keren is er maar beperkt plaats, dus meld je tijdig hiervoor aan.

Reserveringen

Dit evenement is volgeboekt.

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen