SMA Midden : Op bezoek bij Rabobank Nederland

Wanneer

19/11/2019    
15:00 - 20:00

Reserveringen

Reserveren gesloten

20191119 SMA Midden Rabobank Nederland logoWij zijn deze bijeenkomst te gast bij Rabobank Nederland. Het onderdeel dat de lokale banken ondersteunt en adviseert. Ze ontwikkelt bijvoorbeeld nieuwe financiële diensten en worden er voor de lokale coöperaties taken uitgevoerd op het gebied van financiën, personeelsbeleid en ICT. Hiermee is ze dus ook de bedenker van het commerciële beleid. Verder treedt Rabobank Nederland op als een soort centrale bank voor de lokale Rabobanken.

20191119 SMA Midden Rabobank Nederland locatie CroeselaanTijdens deze bijeenkomst zal er verder in worden gegaan op de wijze het commerciële beleid tot stand komt en men ervoor zorgt dat de Lokale Banken onderscheidend kunnen zijn in een moeizame markt. Tevens zullen we een rondleiding krijgen door het mooie pand van deze bank, waarbij we o.a. de bovenste verdieping zullen bezoeken. Tevens brengen we een bezoek aan de Dealing Room. De agenda van de bijeenkomst ziet er als volgt uit :

15:00 uur                             Ontvangst door Directie Sales met koffie/thee – lekkernij.

15:30 uur                             Rondleiding Croeselaan (o.v.b. Tom Prosman/  locatiemanager)

                                               Museum, Bovenste verdieping, Auditorium, Dealing room (o.v.b. bezoek afdeling)

16:30 uur                             Presentatie/ voorleggen casussen sales voor interactieve brainstorm in groepjes

17:30 uur                             Borrel en buffet

20:00 uur                            Einde

Reserveringen

Dit evenement is volgeboekt.

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen