Wij hebben Marcel Groenenboom , CCO van Planon uit Nijmegen bereid gevonden om zijn kennis met ons te delen. We zullen tijdens deze sessie o.a. stil staan hoe het bij Planon is gelukt om meer dan honderd sales en marketing collega’s in 13 landen bij elkaar te krijgen, geholpen door hun aanpak voor lead en opportunity management. Marcel noemt dit het Planon Prime Process. En het blijkt hen en hun klanten juist goed te hebben geholpen tijdens de afgelopen periode. Zowel hun account management als hun new business sales
We zullen hier dus stil staan bij de manier waarop men bij Planon Leadgeneratie heeft ingericht waarbij ze uitgaan van het ideale klantprofiel. Vervolgens wordt er gekeken naar de connecties en het juiste momentum om contact met deze klant te hebben/krijgen. Drie essentiële pijlers om succesvol te zijn in de ogen van Marcel. Hij zegt in zijn blog hierover : “Daar waar de drie elkaar overlappen, daar is ‘where the magic happens’. Mist er één van de onderdelen, dan mis je de bootâ€. Overigens, in alle drie onderdelen herkent hij dat data steeds belangrijker wordt
De sessie zal zijn aan de hand van een interview met Marcel waarbij het uiteraard mogelijk is om hem vragen te stellen. De SMA staat voor het onderling kennisdelen vandaar dat er in het tweede deel ruimte is om in Break Outs met elkaar van gedachten te wisselen over dit onderwerp. Dit zal zijn aan de hand van een stelling.
We hopen dat we hiermee een interessant en leerzame aftrap bieden van het tweede gedeelte van het jaar. Klik hier voor meer informatie en om je aan te melden voor deze sessie. Om de interactiviteit zo hoog mogelijk te houden is er meer ruimte voor 35 personen.
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.