Juryrapporten winnaars Sales Event 2021

Juryrapport Glenn Timmer

 

“De jury was erg onder de indruk van Glenn. Glenn is het voorbeeld van een nieuwe generatie leiders waarbij een purpose gedreven aanpak leidt tot fantastische omzetresultaten. Hij heeft maar liefst 2 x zijn target gehaald echter Glenn kijkt verder dan targets. Hij is altijd op zoek naar de waarde die hij toe kan voegen aan klanten. Daarbij maakt hij volop gebruik van zijn creatieve kwaliteiten, waar zijn collega’s ook graag een beroep op doen. Glenn plant zaadjes en volgt deze op, altijd vanuit de verbinding.

In zijn rol als Young Sales Professional heeft Glenn de ambitie om de schoonmaakbranche sexy te maken en jong talent aan te sporen om het podium te pakken. Glenn is soms koppig en kan zijn hitrate ook nog verhogen door ook de beste oplossingen van anderen mee te nemen in het proces. De jury heeft van je genoten en is benieuwd naar de invulling van jouw ambities als kersverse papa”.

Juryrapport Azzeddine el Attoti

 

“Het bolle wangen jongetje is uitgegroeid tot een oprechte, authentieke en gepassioneerde sales professional. Het klopt we staan vandaag in het KPN pand, en Azzeddine werkt bij KPN. Is jou deze positie bij de laatste 3 een inkopper? Nee, zeker niet! Wij als vakjury zijn onder de indruk van jouw kwetsbaarheid en realisme dat verkopen zoveel verder gaat dan de makkelijke babbel
en enthousiast zijn. Jij hebt geleerd met vallen en opstaan, letterlijk kijken, ervaren en leren van collega’s en klanten. Vanuit tegenslagen ben jij jezelf gaan vormen, waardoor je als professional je ook niet vaak laat verrassen.

Doelbewust met een plan niet alleen verkopen aan je klant, maar ook heel bewust zijn van het interne vaak complexe salesproces binnen KPN. Jouw motto: “Creëer dingen die er nog niet zijn”. Dit maak je waar door bij jouw klanten een duidelijke waardeconnectie te maken en letterlijk het KPN portfolio te ontwerpen tot nieuwe diensten bij jouw klant.  Geraakt waren wij door het verhaal van jouw leertraject, begonnen met Ben in Harderwijk, gevoed door de getinte man die inspiratie haalde dat jij als sales met een exotische naam binnen een oer Hollands bedrijf genomineerd bent en daar kracht uithaalde. Azzeddine, wees enorm trots op de nominatie bij de top 3 en wij weten zeker dat Ben heel hard meejuicht van boven!

Juryrapport Christoph Kleiren

 

Christoph wilde als kleuter profvoetballer worden, maar toen je 5 was las je vader geen verhaaltje voor het slapen maar probeerde hij je iets te verkopen, en andersom. Je wist al vroeg dat je de sales in wilde. Je werd op 28-jarige leeftijd al salesmanager van een team met ervaren rotten en jonge honden, en met Amsterdamse directheid gecombineerd met Brabantse gezelligheid wist je er een succesvol team van te maken. Je hebt oog voor de sterke punten van jouw teamleden en smeedt dat tot een winnend geheel. Jullie hebben verkooprecords gebroken, maar je staat er nuchter in: Koester wat je hebt, vertrouw op je gevoel en heb lol in wat je doet met elkaar.

Je bent bezig met data, en geeft jouw team spiekbriefjes mee als ze naar klanten gaan. Toch vind je sales meer Art dan Science. Je wilt data in verkoopproces inzetten om klanten en trends beter te begrijpen, maar je maakt toch verschil met het gevoel en het vertrouwen dat je de klanten geeft, zeker omdat je product duurder is dan dat van de concurrenten. Jouw rolmodellen zijn ondernemers als Coolblue’s Pieter Zwart, en de voetballer in je geniet van de passie van trainers Pep Guardiola en Jurgen Klopp. Pieter Guardiola zou een goede typering voor je zijn!
Je geeft aan dat je volgende rol er eentje zou moeten zijn waarbij je wat minder vertrouwd bent met de inhoud, want je bent niet bang om uit je comfortzone te treden.  Wij als jury vinden jou een groot talent die het al op jonge leeftijd laat zien als salesmanager, en denken dat je een mooie toekomst hebt

Sales motto's

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen

Diana Smith

Business Development Partner

“It takes two to tango”

Meer lezen