Ayman van Bregt is digitaal strateeg en docent bij het Instituut voor Sales en Account Management (ISAM) aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. In zijn werkzaamheden laat Ayman met prikkelende en confronterende praktijkvoorbeelden zien hoe organisaties in contact kunnen blijven met en meer waarde kunnen creëren voor klanten in een omgeving waar, door internet en technologie, de maatschappij en consumentengedrag verandert. In de visie van Ayman staat het gedrag van consumenten centraal in een steeds meer digitale wereld waarbij de menselijke maat voor organisaties de sleutel tot succes is. Zijn passie is om organisaties meer waarde te laten creëren voor klanten, ondersteunt met (digitale) marketingcommunicatie-middelen. Ayman is gespecialiseerd in digitale waardecreatie, internettechnologie en innovatie, marketingcommunicatie en strategieontwikkeling. In diverse marketingposities deed Ayman waardevolle kennis en ervaringen op bij verschillende beursgenoteerde bedrijven (IBM, Microsoft en TeliaSonera). Sindsdien werkt hij als adviseur, conceptontwikkelaar en strateeg.
Ayman’s kennis is ook tot uiting gekomen in diverse mediapublicaties. Als auteur van meer dan 10 boeken op het gebied van de digitale ontwikkelingen verkocht hij meer dan 10.000 exemplaren. Daarnaast is hij met interviews bekend van diverse radio- en tv-programma’s.
Het internet is er al meer dan 25 jaar en heeft steeds meer impact op bedrijven en hoe zij waarde leveren. Digitale disruptie dwingt organisaties steeds meer na te denken over welke waarde zij leveren en hoe ze dit het beste kunnen doen. Ayman van Bregt zal de impact van de digitale wereld inzichtelijk maken gedurende zijn sessie. Er zal aandacht worden besteed aan de economische impact van de digitale wereld, welke principes ten grondslag liggen aan digitale transformatie en welke transitie er nodig is voor effectieve sales in een digitale wereld (strategic social selling). Naast theoretische modellen zullen er in de sessie praktisch toepasbare tips worden aangereikt om direct in de praktijk te brengen.