Masterclass Sales Event 2017 : Strategic social selling

SMA Profielfoto Ayman van Bregt

Ayman van Bregt is digitaal strateeg en docent bij het Instituut voor Sales en Account Management (ISAM) aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. In zijn werkzaamheden laat Ayman met prikkelende en confronterende praktijkvoorbeelden zien hoe organisaties in contact kunnen blijven met en meer waarde kunnen creëren voor klanten in een omgeving waar, door internet en technologie, de maatschappij en consumentengedrag verandert. In de visie van Ayman staat het gedrag van consumenten centraal in een steeds meer digitale wereld waarbij de menselijke maat voor organisaties de sleutel tot succes is. Zijn passie is om organisaties meer waarde te laten creëren voor klanten, ondersteunt met (digitale) marketingcommunicatie-middelen. Ayman is gespecialiseerd in digitale waardecreatie, internettechnologie en innovatie, marketingcommunicatie en strategieontwikkeling. In diverse marketingposities deed Ayman waardevolle kennis en ervaringen op bij verschillende beursgenoteerde bedrijven (IBM, Microsoft en TeliaSonera). Sindsdien werkt hij als adviseur, conceptontwikkelaar en strateeg.

 

Ayman’s kennis is ook tot uiting gekomen in diverse mediapublicaties. Als auteur van meer dan 10 boeken op het gebied van de digitale ontwikkelingen verkocht hij meer dan 10.000 exemplaren. Daarnaast is hij met interviews bekend van diverse radio- en tv-programma’s.

 

Het internet is er al meer dan 25 jaar en heeft steeds meer impact op bedrijven en hoe zij waarde leveren. Digitale disruptie dwingt organisaties steeds meer na te denken over welke waarde zij leveren en hoe ze dit het beste kunnen doen. Ayman van Bregt zal de impact van de digitale wereld inzichtelijk maken gedurende zijn sessie. Er zal aandacht worden besteed aan de economische impact van de digitale wereld, welke principes ten grondslag liggen aan digitale transformatie en welke transitie er nodig is voor effectieve sales in een digitale wereld (strategic social selling). Naast theoretische modellen zullen er in de sessie praktisch toepasbare tips worden aangereikt om direct in de praktijk te brengen.

 

 

 

 

Sales motto's

Anita van Dorst - Reijne

Verkoopmanager Rundvee Agrifirm

“Begin with the end in mind”

Meer lezen

Laura van Reekum

Business Unit Business Solutions Bureau Zuidema

Er is altijd ruimte

Meer lezen

Ricardo Huizing

Manager Sales Sales Corporate & Public Ayven

“Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.”

Meer lezen

Mark Korsten

Commercieel Management Giesbers InstallatieGroep

“Van klant naar relatie”

Meer lezen
Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen