Wie is Emily?
Ik ben Emily, 30 jaar, geboren en getogen in de Achterhoek. Ik groeide op als een vrolijk en dromerig meisje dat hield van streetdance en allerlei verhaaltjes naspelen met mijn 1001 Barbies. Diezelfde interesses bleken toen ik volwassen werd nog steeds (min of meer 😉) te bestaan: ik besloot een studie communicatie te doen in Utrecht en was werkzaam op redacties van vrouwentijdschriften, televisie en een (influencer)marketingbureau.
Wat doet Emily?
Inmiddels ben ik al bijna 4 jaar voor ons familiebedrijf: Karpi Group, vloerkledenproducent met b2b klanten met focus op retail, zoals Trendhopper en Pronto. Ik werk in de buitendienst en als accountmanager, waarbij ik me met taken bezighoud als: uitbreiden en optimaliseren van de collectie, monitoren van trends en ontwikkelingen, opzetten/uitbouwen van merken, onderhouden van bestaande klantrelaties, onderzoeken van nieuwe afzetgebieden/klanten.
Wat is het salesmotto van Emily?
“Zonder wrijving geen glans”
Sales is leuk en het schrijven van een mooie order geeft mij elke keer weer een kick. Ook komt er regelmatig ‘gedoe’ bij kijken: klanten die niet terugbellen, prospects waar je moeilijk binnenkomt of deals die maar niet closen. Maar juist daar waar het schuurt of moeilijk gaat, ontstaan ook vaak de mooiste orders of samenwerkingen heb ik ontdekt. Ik zie daarom ‘het gedoe’ als een uitdaging, die moet worden opgepoetst als de lamp van Aladdin waarbij de tapijten(sales) zullen vliegen!