Sprekers SMA Sales Event Oost

SMA Profiel foto Henk de Jong Sales Event Oost

 

Henk De Jong werd in december 2016 per 1 januari 2017 aangesteld als hoofdtrainer van De Graafschap. Daarvoor was hij een periode accountmanager bij FC Groningen. Henk is daardoor uitstekend in staat om de link te leggen tussen commercie en topsport. Tijdens zijn presentatie zal hij met name stil staan bij teambuiling en de wijze waarop hij zijn spelers motiveert.   

  

 

 

 

Profielfoto, Frank van LeerWe verkopen allemaal toegevoegde waarde, maar hoe laat je zien waar je produkt of dienst nu precies waarde toevoegt?  Een idee moet op een servet uitgetekend kunnen worden, anders is het geen goed idee. En ook binnen een minuut uitgelegd kunnen worden, zonder powerpoint! Tijdens zijn presentatie geeft Frank van Leer talloze voorbeelden hoe het meest ingewikkelde concept teruggebracht kan worden tot een simpele tekening, die iedereen begrijpt en meteen laat zien waar de toegevoegde waarde zit. . In deze korte en  levendige presentatie laat Frank je zien hoeje elk presentatie kunt veranderen in een inspirerend verhaal waardoor jij als verkoper veel langer bij een klant in zijn geheugen blijft hangen. Frank van Leer is de specialist in het Nederlandse bedrijfsleven die accountmanagers helpt zichzelf en hun je ideeën op een onderscheidende manier te verkopen. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring met het geven van trainingen en wereldwijd meer dan 40.000 mensen getraind.  Humor en dynamiek zijn het kenmerk van Frank’s aanpak.

  

  

 

SMA Profielfoto Ernst WallingaVeel bedrijven worstelen met het genereren van leads: hoe krijg ik mijn accountmanagers bij prospects aan tafel? Koud bellen is hopeloos ouderwets en blijkt steeds minder succesvol. Bovendien heeft vrijwel iedereen in de sales er een hekel aan, laat staan potentiële prospects… Maar hoe kom je dan wél met die prospects aan tafel? Met de nieuwste (online) technologiëen is het mogelijk om gekwalificeerde leads te genereren. Op het snijvlak van marketing en sales ligt de sleutel tot succes. Met praktische voorbeelden wordt stapsgewijs duidelijk dat het traject van suspect naar gekwalificeerde lead vandaag de dag zóveel slimmer kan. Enkele multinationals werken al met de methodiek die Sellian toepast, en met succes. Ernst Wallinga is mede-oprichter van Sellian en smeedde een concept waardoor het ook voor kleinere bedrijven mogelijk is om de allernieuwste (online) technologiëen in te zetten als ondersteuning voor sales. Tijdens deze interactieve, af en toe wat prikkelende maar vooral enthousiaste manier van presenteren zult u versteld staan van de mogelijkheden, er gaat een wereld voor u open!

 

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen