We zijn deze bijeenkomst te gast bij TRES, een digitaal bureau voor strategie, marketing en technologie. Tijdens deze bijeenkomst zal Commercieel Directeur Harmen Visser ons meenemen in hun commerciële aanpak waarbij de kracht van het samenwerken centraal staat. Men werkt in vaste, kleine teams aan doorontwikkeling en groei. In ‘sprints’ van twee weken perfectioneren ze de digitale oplossing voor de klant voortdurend. Hierdoor leren ze van de gegevens van gebruikers en heeft men extreem korte lijnen met klanten. Alle disciplines komen samen in hun teams: creativiteit, ontwikkeling en marketing. Alle kennis zit dus letterlijk aan één grote tafel. Een tweede belangrijk aspect van deze commerciële aanpak is ownership. De uitdaging van hun klanten beschouwen ze als die van zich zelf waardoor er met klanten op een geheel andere wijze wordt samengewerkt. Harmen zal in zijn verhaal stil staan bij de rol van sales/marketing in deze verschillende teams.
Daarnaast zal Harmen stil staan bij ons jaarthema “Sharing knowledige is powerful” waarbij het succes van o.a. Trendship een belangrijke rol heeft gespeeld. Dit oorspronkelijk relatie event van TRES is dankzij hen een fenomeen in Noord-Nederland geworden.