SMA Midden : Op bezoek bij BAM

Wanneer

28/10/2019    
13:00 - 15:30

Reserveringen

Reserveren gesloten

Waar


Kaart niet beschikbaar

We zijn deze Salesmanager in de keuken te gast bij de Koninklijke BAM Groep. Dit is een bouwconcern met tien werkmaatschappijen in vijf Europese thuismarkten en in specifieke markten wereldwijd. De werkmaatschappijen van BAM zijn actief in de business lines Bouw en Vastgoed en Infra, alsmede in Publiek-private samenwerking. BAM’s Europese thuismarkten zijn Nederland, België, het Verenigd Koninkrijk, Ierland en Duitsland. Daarnaast realiseert de Groep projecten in Denemarken, Luxemburg en  Zwitserland. Daarnaast heeft men een wijdverspreid netwerk van kantoren, dicht bij de opdrachtgevers. BAM telt circa 20.000 medewerkers. Het aandeel BAM is genoteerd aan Euronext Amsterdam.

Tijdens deze bijeenkomst zal Jeroen Duijvestein, commercieel manager bij BAM Bouw en Techniek ons meenemen in de commerciële aanpak die men binnen deze business line hanteert. We zullen hierbij o.a. stil staan bij de manier waarop men omgaat met toegevoegde waarde, de veranderende rol van sales ook binnen de bouwwereld en hoe men omgaat met bid & Tendermanagement.

Dit keer betreft het een middagprogramma omdat Jeroen ons dan ook kan laten zien wat er in de praktijk gebeurd en op een bouwplaats is in de avonduren niets te zien. We zijn dan ook bij één van hun projecten, namelijk het verbouwen van het station van Driebergen/Zeist. We zullen dan ook een rondleiding daar krijgen. Het programma ziet er als volgt uit :

13:00 Ontvangst

13:30 Hoe organiseert BAM commercie

14:00 Vragen

14:30 Rondleiding bouwplaats

15:00 Afscheid en vertrek

 

Reserveringen

Dit evenement is volgeboekt.

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen