Het team van SMA Regio Midden kijkt met een goed gevoel terug op de laatste periode. Voorzitter Manon Onrust: “Wat vooral opgevallen is, is dat het jaarthema ‘Tranformational sales in the digital age’ echt als een rode draad door de bijeenkomsten liep. Het is ook een thema met vele haakjes, dus je kunt er makkelijk onderwerpen aan koppelen. De bijeenkomsten van SMA Midden zijn stuk voor stuk drukbezocht, waarbij je duidelijk ziet dat we een ‘harde kern’ hebben die bijna overal bij aanwezig is. Hoewel we bij SMA Midden dus niet over betrokkenheid klagen, zie je wel dat bij de ‘Salesmanager in de Keuken’ de aanmeldingen hoger liggen. Dat is ook wel te verklaren, want we hadden ook dit jaar goede gastheerbedrijven. Zo brachten we een bezoek aan SONOS, Grand Hotel Karel V en G4S. Het waren stuk voor stuk goede inhoudelijke bijeenkomsten waar onze leden veel inspiratie uit kunnen halen. Je ziet steeds meer dat de gastbedrijven zich kwetsbaarder opstellen en de leden meenemen in een vraagstuk of discussie. Hiervoor worden de bijeenkomsten interactiever en krijgen de aanwezigen meer inzicht in hoe anderen met bepaalde vraagstukken om gaan. Het afgelopen jaar is goed verlopen en we willen deze positieve lijn voortzetten in de komende jaren. Als bestuur hebben we nog een aantal nieuwe ideeën om de regio verder te laten groeien. Zo zouden wij graag, in samenwerking met regio West, een regionaal Sales Event organiseren.
De toekomstige bijeenkomsten van SMA Midden zijn op onze website te vinden. Hieronder staan de bestuursleden van deze regio te vinden. Indien je meer informatie over deze persoon wilt klik dan op de naam.
.
Voorzitter