Vandaag de dag vinden organisaties het belangrijk om aantrekkingskracht te creëren naar de buitenwereld. In het digitale tijdperk waar we 24/7 online bereikbaar zijn, is het des te belangrijker (potentiële) klanten mee te nemen in een tastbare klantreis. Dit was tot voor kort een trend binnen de consumentenmarkt maar uit ons jaarlijks onderzoek kwam duidelijk naar voren dat dit eveneens het geval begint te worden in de zakelijke markt.
Het inzetten van een experience center is hiervoor één van de middelen die ze hierbij inzetten. Dit is vaak is een interactieve omgeving die als doel heeft de verwachtingen van bezoekers te overtreffen. Hierin staat de beleving centraal en het laat zien waar een organisatie voor staat. Een dergelijke omgeving is dé plek om klanten persoonlijk kennis te laten maken met het bedrijf waarbij ze worden meegenomen in een persoonlijke klantreis vol beleving langs oplossingen, producten en diensten.
Tijdens deze masterclass zijn we te gast bij Brinks Nederland. Dit is de grootste dienstverlener in Nederland voor geld- en waardetransport en cashmanagement. Denk hierbij aan slimme kluizen of het vervoeren, tellen en sorteren van geld. Maar onze activiteiten gaan veel verder. Men kan klanten ontzorgen op het gebied van hun betalingsverkeer. Een bedrijf dat al meer dan 40 jaar actief is in Nederland.
Brinks was één van de eerste in Nederland die ruim 5 jaar geleden is begonnen met een zakelijk Experience Center. Marketing & Sales Director zal ons tijdens deze sessie meenemen in de reis die ze zelf hebben afgelegd om tot de huidige setting te komen. Hij zal hierbij stil staan bij hetgeen hen heeft gebracht maar ook bij de zaken die anders verliepen dan men in het begin had gedacht. De sessie vindt plaats in hun Experience Center op hun hoofdkantoor in Utrecht.
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.